مهاجرت به المان



مهاجرت کاری به آلمان


یکی دیگر از راه های مهاجرت به آلمان اخذ مجوز کار در این کشور می باشد. بازار کار و اقتصاد آلمان بسیار باثبات است و نرخ بیکاری بسیار پایین است. رقابت شدیدی برای ویزای آلمان وجود دارد، زیرا سیاست مهاجرتی جدید این کشور به کارگران متخصص و ماهر اجازه کار می دهد و متقاضیان باید مهارت ها و توانایی هایی داشته باشند.با افزایش مهاجرت اتباع کشورهای ثالث به آلمان، این کشور به عنوان سرزمین فرصت برای آنها نامگذاری شده است.


علاقه مندان به کار در آلمان می توانند از روش های مختلفی مانند ویزای کار، ویزای کار و ویزای خوداشتغالی اقدام کنند. مدت زمان ویزای کاریابی 6 ماه است و متقاضی در صورت یافتن شغل مناسب در این مدت می تواند ویزا را تمدید کند. یکی دیگر از راه های مهاجرت به آلمان، دریافت پیشنهاد شغلی است، افرادی که از یک کارفرمای معتبر در آلمان پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند، می توانند برای ویزای کار دو ساله اقدام کنند. افرادی که بیش از یک سال قرارداد کاری دارند و حقوق ماهیانه آنها بیش از 4200 یورو است می توانند برای دریافت کارت آبی که بهترین نوع ویزای کار در کشورهای اروپایی است اقدام کنند. این نوع ویزا 4 سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. برای زندگی در آلمان باید حداقل 5 سال سابقه کار داشته باشید و برای درخواست شهروندی باید حداقل 8 سال در این کشور زندگی کرده باشید.


مراحل مهاجرت به آلمان


مهاجرت تحصیلی


مهاجرت نیروی کار


مهاجرت از طریق آموزش زبان، آموزش حرفه ای مانند Ausbildung


مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و تجارت


مهاجرت از طریق ازدواج


مهاجرت در بدو تولد


پناهندگی


تحصیل در خارج از کشور آلمان

آلمان یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین کشورهای جهان برای تحصیل است. از آنجایی که اکثر دانشگاه‌های این کشور دولتی هستند، تحصیل درالمان تقریبا رایگان است و فقط هزینه‌ای ناچیز در حدود ۲۵۰ یورو برای ثبت نام دارد. مهاجرت تحصیلی به آلمان به دلیل هزینه کم در بین دانشجویان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. رشته های مهندسی، حقوق، علوم پایه و اقتصاد و دانشگاه های فرای برلین، هومبولت برلین، دانشگاه فنی مونیخ، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ و دانشگاه هایدلبرگ از جمله محبوب ترین گزینه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی هستند.


از آنجایی که آلمان سابقه طولانی در زمینه آموزش عالی دارد، استاندارد تحصیل در این کشور بسیار بالا است و دانشجویان برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد باید رزومه قوی داشته باشند.اگرچه اکثر رشته های ارائه شده در این کشور به زبان آلمانی است، اما رشته هایی نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود و دانشجویان برای اخذ پذیرش نیازی به مدرک زبان آلمانی ندارند. با این حال، سیاست سفارت آلمان ممکن است از متقاضیان ویزای دانشجویی نیاز به سطح B1 آلمان داشته باشد. به طور کلی دانستن زبان آلمانی برای زندگی در آلمان ضروری تلقی می شود و بهتر است متقاضیان تحصیل در این کشور آن را در سطح متوسط ​​بیاموزند.


یکی دیگر از مزایای تحصیل در آلمان ارتباط بین دانشگاه و دنیای کار است تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی راحتتر بتوانند از مزایای کار استفاده کنند. همچنین می توانند در طول تحصیل 20 ساعت در هفته کار کنند و علاوه بر پرداخت شهریه، مهارت های کاری مفیدی نیز کسب کنند.



مهاجرت به آلمان از طریق تجارت

آلمان پذیرای کارآفرینان با استعداد با ایده های نوآورانه برای توسعه اقتصادی این کشور است.مهاجرت به آلمان از طریق تجاری برای کسانی است که می خواهند یک تجارت جدید در این کشور ایجاد کنند. متقاضیان برای شروع کسب و کار خود در آلمان باید دارای سرمایه اولیه 25000 یورو با یک طرح تجاری دقیق باشند. این ویزا که سه سال اعتبار دارد می تواند پس از چند سال منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت آلمان و مدیریت موفق شرکت شود. داشتن تجربه کاری موفق در زمینه مدیریت، دانش ویژه مرتبط و امکان سود در کسب و کار پیشنهادی از شرایط لازم برای اخذ این ویزا می باشد.



برای ازدواج به آلمان مهاجرت کنید


افرادی که قصد ازدواج با اتباع آلمانی و یا مقیم دائم این کشور را دارند می توانند با اخذ ویزای آلمان وارد این کشور شده و به صورت قانونی ازدواج کنند. متقاضیان باید بالای 18 سال سن داشته باشند، منابع مالی کافی برای پوشش هزینه های زندگی در آلمان داشته باشند و دانش آنها به زبان آلمانی حداقل A1 باشد. لازم به ذکر است که تمامی درخواست های ازدواج برای اطمینان از جعلی نبودن بررسی می شود و ترجیحاً افراد در صورت تمایل واقعی ازدواج کنند.پس از ازدواج امکان اخذ اقامت دائم برای همسر وجود دارد، پس از دو سال اقامت و سه سال اقامت در آلمان می توان برای تابعیت اقدام کرد.


در صورت تولد به آلمان مهاجرت کنید

آلمان یکی از کشورهایی است که از اصل خون در بدو تولد پیروی می کند، یعنی برای اینکه فرزند متولد شده در این کشور تابعیت آلمان را کسب کند، حداقل یکی از والدینش باید آلمانی باشد. اما در برخی موارد بدون توجه به ملیت والدین امکان اخذ تابعیت وجود دارد. به عنوان مثال، اگر پدر و مادر متولد شده ناشناخته یا بدون تابعیت باشند، یا اگر والدین ساکن آلمان باشند و حداقل هشت سال در این کشور زندگی کرده باشند. در حالت دوم، کودکانی که قبل از 21 سالگی به دنیا می آیند، در صورت داشتن یکی از شرایط زیر می توانند برای تابعیت آلمان درخواست دهند:


او حداقل 8 سال را در این کشور گذراند.


به مدت 6 سال در یک مدرسه آلمانی تحصیل کرد.


فارغ التحصیل از دانشگاه آلمان.


تحصیلات فنی و حرفه ای در این کشور به پایان رسیده است.


مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

پناهندگی یکی از غیرقانونی ترین انواع مهاجرت در جهان است، زیرا پناهندگان به طور غیرقانونی وارد کشور مقصد می شوند و باید شرایط خاصی مانند اقامت در کمپ های پناهندگان را پشت سر بگذارند.پناهندگان افرادی هستند که به دلیل شرایط نامساعد سیاسی، اجتماعی یا مذهبی مجبور به ترک کشور خود می شوند و نمی توانند به آنجا بازگردند. همه پناهندگان در آلمان ابتدا باید دلیل قانع کننده ای ارائه دهند و در صورت ناکافی بودن یا رد شدن دلیل، اخراج خواهند شد. آلمان در حال حاضر با بحران پناهجویان مواجه است و به همین دلیل در این زمینه سخت گیری می کند. هر ساله بسیاری از پناهجویان به کشورهای خود بازگردانده می شوند و کسانی که مورد تایید قرار می گیرند باید برای مدت طولانی در کمپ زندگی کنند.




بهترین جاهای دیدنی آلمان کدامند؟

در این مقاله در مورد مهاجرت به آلمان و شرایط عالی زندگی و مزایای بی شمار زندگی در این کشور از جمله امکان آینده ای روشن و کیفیت زندگی صحبت می کنیم.زندگی بسیار بالا در تمام شاخص های اصلی زندگی، دارای چهارم بزرگترین اقتصاد جهان، کیفیت بالای فرهنگ مردم و رفتار خوب. ما بحث کرده‌ایم در واقع، آلمان اغلب از نظر تعدادی از مسائل، از جمله عوامل اصلی ذکر شده، در بین 10 کشور برتر جهان قرار دارد. اما همیشه باید به خاطر داشت که هیچ کشوری کامل نیست و همچنین مناسب است به اختصار به برخی از معایب مهاجرت به آلمان اشاره کنیم:


زبان آلمانی بسیار سخت است و این یکی از مشکلات اصلی مهاجران در این کشور است.اگرچه بسیاری از بازار داغ مانند یادگیری زبان آلمانی در 6 ماه و مواردی از این دست را تبلیغ کرده اند، اما باید گفت که سال ها تحصیل و حتی در جامعه آلمان همچنان دغدغه این زبان است.

از نظر فرهنگی هم همین‌طور است، و با وجود اینکه آلمان به طور کلی کشوری نژادپرست نیست، از طرف دیگر، پیوستن و ارتباط مهاجران با جامعه در این کشور برای مهاجران سخت است. به خصوص مهاجرانی که ذهنیتی کاملاً جهان سومی دیده اند و به همین دلیل از این موضوع کاملاً ناامید هستند و آن را نژادپرستی می نامند!

برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی با توجه به برتری سیستم آموزشی آلمان در دنیا و امکان تحصیل رایگان یا تحصیل با شهریه بسیار پایین در این سیستم قوی است، باید گفت که گرفتن مدرک بسیار سخت است. ویزای ورود و تحصیل و تحصیلات خود را در این کشور به پایان برسانند.

اگرچه آلمان یک کشور صنعتی با یکی از 5 کشور برتر جهان و یکی از کشورهایی با کمترین نرخ بیکاری است، اما هزینه ها به طور کلی با درآمدها نامتناسب است. زندگی به ویژه در شهرهای بزرگ آن به ویژه برای مهاجران تازه وارد چند سال اول مالیات و نظام سلامت ملی.پیرو مطالب فوق باید گفت که در آلمان هزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که از مردم گرفته می شود، یعنی غیر از مالیات بالا، هزینه های بهداشتی و .... حتی باید ماهیانه برای تلویزیون ملی کشور هزینه کنید. حتی اگر در خانه تلویزیون ندارید.

آلمان که یکی از 5 کشور برتر توسعه یافته و صنعتی جهان است در سیستم خود به ویژه سیستم اداری همچنان از سیستم سنتی، کاغذی، زمان بر و ناکارآمد استفاده می کند. یا مثال دیگر امکان استفاده کمتر از پول با کارت بانکی و اصرار اکثر جاها برای پرداخت. همچنین با وجود اینکه نظام سلامت و پزشکی در کشور جهانی است، اما در بسیاری از موارد رضایت بخش نیست، به خصوص در نوبت گرفتن از پزشک متخصص و درمان و یا حتی در موارد ضروری.

در حال حاضر افرادی که به دلایلی که به طور کلی و یا به دلایل خاص ذکر شده به دنبال مکانی با تحصیلات مشابه و کیفیت زندگی بالا هستند، صد در صد گروه مهاجرتی ویزای ادب با بیش از 10 سال سابقه در مهاجرت تحصیلی را توصیه می کنند. و تمامی موارد را از متقاضیان و موارد تکمیل شده بررسی کنید و تمام شاخص های مهم کیفیت زندگی را در نظر بگیرید، 2 مکان و گزینه برای مهاجرت به کانادا و مهاجرت متقاضی در استرالیا ارائه دهید.زیرا بدون توجه به تعریف و یا صحبت از موارد تکراری کیفیت زندگی، اقتصادی، تحصیلی، کاری و غیره. دو کشوری که مانند آلمان در این شرایط اولیه بهترین ها را به دست آورده اند، علاوه بر آن در موارد مهم دیگر یعنی در زمینه مهاجرت و تسهیل سفر چه برای رسیدن به مقصد و چه برای بقا و احساس رضایت. ، در چند سال اخیر آنها بهتر از آلمان هستند. پایان مسیر مهاجرت ویژه به ویژه برای دانشجویان و آنها و به ویژه برای ایرانیانی که هر روز گزینه های کمتری از جامعه جهانی در انتخاب مهاجرت دارند، کارساز بود. به استرالیا یا کانادا، این مسیر پایدارتر و کارآمدتر است و آینده روشنی دارد. منتظر آنها خواهد ماند. گروه مهاجرتی ادب متخصص در زمینه فعالیت برای پرونده تحصیل در کانادا و تحصیل در استرالیا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و پرونده های موفق بی شمار برای متقاضیان با کادری مجرب و متخصص و پرونده سازی قوی این مسیر و رویا به واقعیت تبدیل می شود.

مهاجرت به اتریش 2022

مهاجرت به اتریش 


نحوه مهاجرت به اتریش و نحوه اخذ ویزای این کشور، هزینه مهاجرت به اتریش، نحوه زندگی در اتریش و نحوه اخذ پاسپورت و شهروندی اتریش و هر آنچه که باید در مورد مهاجرت به اتریش بدانید. به خوبی انجام شده است در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است. مهاجرت به اتریش اخیرا متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا اتریش کشوری توسعه یافته، عضو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است که مزایای بسیاری را برای مهاجران و شهروندان خود ارائه می دهد.


کیفیت و امنیت زندگی بالا، درآمد خوب، مشاغل زیاد، سیستم آموزشی پیشرفته، رشد اقتصادی در اتریش و نرخ پایین بیکاری در این کشور یکی از دلایل مهاجرت مردم از سراسر جهان به اتریش است. راه های مختلفی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد که عبارتند از: تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، زایمان، پناهندگی و .... نحوه مهاجرت به اتریش از صفر تا صد در این مقاله بررسی شده است. آیا مهاجرت به اتریش تصمیم خوبی است؟ برای دریافت پاسخ این سوال تا پایان مقاله با ما همراه باشید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.شما در این مقاله می خوانید


اتریش چه نوع کشوری است؟


اتریش که به طور رسمی با نام "جمهوری اتریش" نیز شناخته می شود، کشوری در آلپ شرقی است که دارای 9 ایالت نیز می باشد. وین پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است. این شهر همچنین با حدود 1.8 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر اتریش است. از دیگر شهرهای مهم اتریش می توان به گراتس، لینز، اینسبروک و سالزبورگ اشاره کرد. سایر شهرهای اتریش کمتر از 300000 نفر جمعیت دارند، اتریش حدود 8 میلیون و 900 نفر جمعیت دارد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که این کشور اروپایی بسیار کم جمعیت است.


کشورهای همسایه اتریش عبارتند از آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی، سوئیس و لیختن اشتاین. زبان رسمی مردم اتریش آلمانی-اتریشی است. اما بسیاری از مردم "باواریایی" را می دانند و به طور غیر رسمی به این زبان صحبت می کنند. اتریش در بین 20 کشور ثروتمند جهان از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارد. در سال 1955 اتریش در امور سیاسی خارجی اعلام بی طرفی کرد و در همان سال به عضویت سازمان ملل متحد درآمد.در سال 1995 اتریش به اتحادیه اروپا و پیمان شینگن پیوست و سرانجام در سال 1999 یورو را به عنوان واحد پول رسمی خود پذیرفت. بسیاری از صنایع بزرگ در اتریش در دهه 1980 تاسیس شدند.از گذشته تا به امروز، اتریش یکی از شرکای تجاری عمده آلمان بوده است. این مشکل باعث شد که کوچکترین تغییرات در اقتصاد آلمان بر اقتصاد اتریش نیز تأثیر بگذارد.


از نظر مذهب، اکثریت مردم اتریش پیرو مذهب کاتولیک هستند. سایر مسیحیان در اتریش خود را "فرشتگان" می نامند. از سوی دیگر تعداد مسلمانان اتریش حدود 7 درصد است و می توان گفت که این میزان نسبت به گذشته افزایش یافته است. اگر قصد مهاجرت به اتریش را دارید به شما توصیه می کنم مقاله مهاجرت به مجارستان و آلمان که همان کشور اتریش است را مطالعه کنید.



مهاجرت به آلمان


نحوه مهاجرت به اتریش


اتریش کشوری جذاب برای افرادی است که اهداف مهاجرتی دارند. در واقع اتریش از جمله کشورهایی نیست که برای مقاصد خاص مناسب باشد و برای مهاجرت به چند راه محدود می شود.از جمله شرایط مختلف و کلی برای مهاجرت به اتریش می توان به تسلط بر زبان آلمانی اشاره کرد. یادگیری آلمانی برای افرادی که در اتریش زندگی می کنند بسیار مهم است، زیرا اتریشی ها تعصب خاصی نسبت به این زبان دارند.


بازار کار در اتریش با بهبود وضعیت اپیدمی کرونا رشد و پیشرفت بسیار خوبی را تجربه کرده و اکثر صنایع این کشور به وضعیت عادی خود بازگشته اند. به همین ترتیب، نرخ بیکاری در اتریش نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته و به 5.8 درصد رسیده است. پس از این تغییرات مثبت، افزایش قابل توجهی در میانگین حقوق در سال 2022 برای کارگران و کارمندان رخ داد. میانگین درآمد تخمینی یک فرد در اتریش در سال 2020 حدود 3219 یورو است. اما طبق آخرین آمار سال 2022 متوسط ​​درآمد افراد در اتریش تقریبا 3790 یورو است.


افرادی که قصد تحصیل در اتریش را دارند می توانند با قیمتی مقرون به صرفه در یکی از معروف ترین دانشگاه های این کشور پذیرفته شوند. کیفیت و سطح آموزش در دانشگاه های اتریش همتراز موسسات آموزش عالی در آلمان و سایر کشورهای اروپایی است.بنابراین با اخذ مدرک از یکی از این دانشگاه های اتریش می توانید ادامه تحصیل و کار در سایر کشورهای اروپایی داشته باشید. در ضمن هزینه تحصیل در اتریش کاملا با شرایط دانشجویان خارجی مطابقت دارد و با مشکل مالی مواجه نخواهید شد. علاوه بر این، فرصت هایی برای کار در حین تحصیل نیز وجود دارد.


راه های زیادی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد. افرادی که در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اقامت ندارند باید برای بیش از 6 ماه اجازه اقامت در اتریش یا سایر کشورهای اروپایی را دریافت کنند. افراد متقاضی مهاجرت به اتریش باید با توجه به نیت و اهداف مهاجرتی خود و همچنین شرایط موجود یکی از راه های مهاجرت به اتریش را انتخاب کنند. در قسمت بعدی تمامی راه های مهاجرت به اتریش به تفصیل بیان خواهد شد.


تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین راه های مهاجرت به این کشور است. دانشگاه های اتریش جزو بهترین موسسات آموزشی در جهان هستند. با اخذ ویزای دانشجویی در این کشور می توانید در مقاطع مختلف در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا تحصیل کنید.الزامات بر اساس رشته، دانشگاه و سطح متفاوت است. بهتر است قبل از درخواست ویزا و پذیرش، شرایط تحصیلی دانشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید. همچنین توجه داشته باشید که باید واجد شرایط ویزای تحصیلی در اتریش باشید و مراحل درخواست ویزای خود را به طور کامل و بدون هیچ مشکلی تکمیل کنید، زیرا هر اشتباهی می تواند منجر به رد ویزای شما شود.


در اتریش دانشگاه های مختلفی تحت عناوین دولتی، خصوصی، علمی کاربردی، تربیت معلم و بین المللی فعالیت می کنند. هر کدام از این دانشگاه ها امکانات متفاوتی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. دانشگاه های دولتی در اتریش عموما رایگان هستند و هزینه تحصیل و ثبت نام برای دانشجویان تنها حدود 727 یورو است. به طور کلی هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی بسیار کمتر از سایر دانشگاه ها است. بنابراین متقاضیان بیشتر و بیشتر می شوند و در نهایت رقابت سخت تری برای پیوستن به آنها وجود دارد.


افرادی که نگران هزینه تحصیل و زندگی در اتریش هستند می توانند با اخذ مجوز دانشجویی در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنند.ممکن است هزینه های عمومی را پوشش دهد. به طور کلی دانشجویان اجازه دارند 20 ساعت در هفته کار کنند. زبان های تحصیل در دانشگاه های اتریش آلمانی و انگلیسی می باشد. اما اکثر دانشگاه های دولتی دوره هایی را به زبان آلمانی به خصوص در مقطع کارشناسی ارائه می دهند. پس بهتر است دانش خود را به زبان آلمانی ارتقا دهید. البته می توانید رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه خصوصی یا بین المللی به زبان انگلیسی نیز وارد کنید. اما بهتر است بدانید که هزینه تحصیل در این موسسات می تواند به 35000 یورو در سال برسد.


اقامت پس از تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش یکی از مطمئن ترین راه ها برای اخذ اقامت دائم اتریش می باشد. اما این تنها چیزی نیست که باعث می شود متقاضیان بمانند و تابعیت و پاسپورت خود را دریافت کنند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان باید به مدت 1 سال در این کشور کار کنند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهند. در نهایت پس از حداقل 5 سال کار و اقامت دائم در این کشور می توانند با شرایط خاصی مانند درآمد کافی، نداشتن سابقه کیفری و دانش لازم به زبان آلمانی برای اقامت اقدام کنند.تحصیل در مدرسه اتریش

شرط سنی تحصیل 6 تا 18 سال

هزینه تحصیل 12000 تا 25000 یورو (مدارس دولتی رایگان هستند)

شرایط رضایت برای داشتن قیم قانونی در اتریش

مدارک مورد نیاز برای تفسیر رزومه و ریز نمرات تحصیلی، پذیرش مدرسه، مدارک مالی، درخواست ویزا و غیره.

بهترین دبیرستان های اتریش عبارتند از: مدرسه بین المللی آمادوس، مدرسه آمریکایی سالزبورگ، مدرسه آمریکایی یخ، ...

مدارس در اتریش به سه نوع دولتی، خصوصی و مسکونی طبقه بندی می شوند. تحصیل در مدارس دولتی برای دانش آموزان هزینه ای ندارد. البته ثبت نام در این مدارس در صورتی امکان پذیر است که والدین دانش آموز ساکن اتریش باشند. اگر والدین متقاضی اقامت اتریش را نداشته باشند، می توانند برای مدارس یا مدارس خصوصی درخواست دهند. هزینه تحصیل در مدارس خصوصی برای افراد حدود 12000 تا 25000 یورو است. سنوات تحصیلی از دبستان تا دبیرستان در اتریش از 6 تا 17-18 سال می باشد. بنابراین اگر در این کشور سرپرست قانونی دارید، می توانید برای تحصیل در این مدارس اقدام کنید.


تحصیلات تکمیلی در اتریش

طول دوره 3 تا 4 سال می باشد

حداقل هزینه دوره 1000 یورو می باشد

دوره درخواست برای ترم زمستان تا 5 سپتامبر / ترم تابستان تا 5 فوریه

مدارک مورد نیاز: مدرک زبان معتبر، ترجمه رزومه تحصیلی، تمکن مالی، گواهی سلامت و ....

دانش زبان آلمانی حداقل B2

تحصیلات عالی در اتریش به دلیل شرایط تحصیل و بهترین کیفیت آموزشی و قیمت های مقرون به صرفه مورد توجه متقاضیان قرار می گیرد.دوره متوسطه 3-4 سال به طول می انجامد و دانش آموزان باید دروس ارائه شده در این دوره را با حداقل امتیاز بگذرانند. تحصیلات عالی در دانشگاه های اتریش برای دانشجویانی که عضو اتحادیه اروپا هستند یا افرادی که در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی می کنند رایگان است. برای دانشجویانی که چنین شرایطی ندارند اما با هزینه اندکی همراه است.


حداقل زبان مورد نیاز برای آموزش متوسطه زبان B2 است. اما با ارائه مدرک A2 می توانید برای تحصیل در دانشگاه اقدام کنید. البته در این صورت نمی توانید مستقیما وارد دانشگاه شوید و باید دو ترم در یکی از دانشگاه های مرتبط با دانشگاه خود زبان بخوانید.


تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اتریش

مدت دوره 1 تا 2 سال می باشد

هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی حداقل 6000 یورو (دانشگاه های دولتی رایگان هستند)

دوره درخواست برای ترم زمستان تا 5 سپتامبر / ترم تابستان تا 5 فوریه

مدارک مورد نیاز: مدرک زبان معتبر، ترجمه رزومه تحصیلی، تمکن مالی، گواهی سلامت و ....

دانش زبان حداقل B2 آلمانی

متقاضیان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در اتریش تحصیل کنند. شروع ترم تابستان از ماه سپتامبر و آغاز ترم زمستان از ماه فوریه خواهد بود. مدت تحصیل در این مقطع 1 الی 2 سال است که شامل 2 تا 4 ترم خواهد بود. جهت تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در اتریش شرط معدل به خصوصی وجود ندارد؛. اما بهتر است که معدل شما از 15 کم‌تر نباشد.


همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، امکان کار حین تحصیل برای دانشجویان تمامی مقاطع از جمله کارشناسی ارشد، وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی هزینه‌های زندگی خود را از طریق مشاغل پاره وقت، تامین کنید و پوشش دهید. برای افراد متقاضی، امکان دریافت ویزای همراه برای همسر متقاضی و فرزندان زیر 18 سال نیز وجود دارد. آن‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم به سفارت اتریش، مجوز اقامت خود را دریافت کنند.


دانشجویانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند و اقامت هیچ یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دارا نمی‌باشند، موظف هستند جهت تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در این کشور ویزا و اجازه اقامت خود را دریافت کنند. اخذ مجوز با تعیین وقت از سفارت اتریش و ارائه مدارک لازم امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت سفارت، می‌توانید جهت تعیین وقت اقدام نمائید.


تحصیل دکترا در اتریش

طول دوره تحصیل 3 الی 4 سال

هزینه تحصیل 7500 یورو

مهلت درخواست ترم زمستان تا 5 سپتامبر / ترم تابستان تا 5 فوریه

مدارک لازم نامه پذیرش از دانشگاه، پرداخت هزینه ویزا و فرم پر شده درخواست ویزا، گواهی محل اقامت…

دانش زبان حداقل مدرک زبان آلمانی B2 یا مدرک معتبر زبان انگلیسی

تحصیل مقطع دکترا در اتریش، موضوعی رقابتی است، زیرا دانشگاه‌ها به تعداد محدودی دانشجو می‌پذیرند و افرادی که متقاضی اخذ پذیرش در این مقطع هستند، باید رزومه تحصیلی قوی و سابقه پژوهش و تحقیقات خود را ارائه دهند تا بتوانند برای خود استاد راهنمایی را انتخاب کنند.موارد دیگری که می تواند شانس پذیرش متقاضی را افزایش دهد شامل موارد زیر است:


داشتن مدرک معتبر زبان آلمانی

ارائه مقالات منتشر شده توسط ISI

مقالات چاپ شده در روزنامه ها

از مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع دکتری در اتریش می توان به موارد زیر اشاره کرد:


نامه پذیرش از دانشگاه

پرداخت هزینه ویزا و پر کردن فرم درخواست ویزا

گواهی اقامت (خوابگاه یا آپارتمان)

تایید توانایی مالی (دانشجویان باید در طول تحصیل هزینه های خود را تامین کنند)

شناسنامه و شناسنامه متقاضی

پاسپورت و عکس پاسپورت مناسب

دانشجویانی که در مقطع دکترا در اتریش تحصیل می کنند می توانند از برنامه های بورسیه تحصیلی مختلفی استفاده کنند که برخی از آنها به شرح زیر است:


برنامه بورسیه دانشگاه سالزبورگ و دانشگاه اینسبروک: این برنامه بورسیه به دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد از کشورهای توسعه یافته برای تحصیل در اتریش اعطا می شود.


بورسیه های نسل بعدی دانشگاه MODUL در اتریش: این بورسیه به دانشجویان دکترا در دانشگاه MODUL ارائه می شود. متقاضیان موفق تا 50% تخفیف شهریه دریافت خواهند کرد.بورسیه دکتری CoQus در دانشگاه وین اتریش: این بورسیه توسط دانشگاه وین برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. البته هیئت علمی دانشگاه بر اساس عملکرد تحصیلی و پیشرفت بالقوه دانشجو تصمیم به اعطای این بورسیه می گیرد.



یکی از رشته های پرطرفدار و پرتقاضا در اتریش که شرایط تحصیلی بسیار مطلوبی دارد، رشته پزشکی می باشد. تحصیل پزشکی در اتریش در بهترین دانشگاه های استرالیا به زبان های انگلیسی و آلمانی امکان پذیر است و می توانید با ارائه مدارک لازم و اخذ ویزای تحصیلی وارد رشته پزشکی شوید.


کار در اتریش

از نظر اقتصادی کشور اتریش در حال رشد و توسعه است و نرخ بیکاری در این کشور در سال های اخیر رو به کاهش بوده است. امکان کار در اتریش برای افراد واجد شرایط وجود دارد. به طور کلی، این معیارها شامل تحصیلات، سن و سابقه کاری شما است. افرادی که قصد دریافت ویزای کار اتریش را دارند باید به نکات لازم برای دریافت این ویزا مراجعه کنند و تمامی شرایطی که شما دارید دارای امتیازات خاصی خواهد بود.امکان کار در اتریش به دو صورت «آفر کار» و «ویزای جستجوی کار» امکان پذیر است. اگر قصد مهاجرت برای دریافت پیشنهاد شغلی را دارید، باید پیشنهاد شغلی متناسب با شغل و رشته شما را از یک کارفرما در اتریش دریافت کرده باشید. از طرفی ویزای کار به شما این امکان را می دهد که 6 ماه در اتریش بمانید و در این مدت به دنبال کار در رشته خود بگردید. اگر در یافتن شغلی که دوست دارید موفق هستید، می توانید این ویزا را به ویزای کاری تغییر دهید. اما اگر موفق نشدید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید، باید به کشور خود بازگردید.


اجازه اقامت در اتریش ممکن است شامل مجوز کار باشد یا نباشد. برای انواع مجوزهای اقامت در اتریش، باید برای یک مجوز جداگانه نیز درخواست دهید. اعطای اجازه اقامت بدون مجوز کار به متقاضیان ثروتمند و بازنشستگان مستمری. دولت اتریش انواع مختلفی از مجوزهای اقامت را برای افرادی که از این کشور پیشنهاد شغلی دریافت می کنند ارائه می دهد: کارت قرمز، سفید، قرمز و آبی. مزیت این دو نوع مجوز این است که محدودیتی در تعداد انتشارات هر کدام وجود ندارد، اما شرایط سختی برای انتشار آنها وجود دارد.کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش یا کارت قرمز-سفید-قرمز

دارندگان قرمز-سفید-قرمز حق دارند در فعالیت های حرفه ای مستقل و غیر مستقل برای مدت زمان مشخصی با کارفرمایی که در درخواست خود ذکر کرده اند کار کنند و در اتریش اقامت داشته باشند. این کارت 24 ماه اعتبار دارد. این اجازه اقامت بر اساس امتیاز است و فاکتورهای زیادی از جمله سن، تحصیلات، مدت زمان کار و سطح زبان آلمانی را در نظر می گیرد. برای اینکه خارجی ها کارت قرمز سفید قرمز بگیرند، مدیر شرکتی که آنها را استخدام کرده باید شهروند اتحادیه اروپا باشد و خود شرکت باید برای اتریشی ها کار فراهم کند.


چه کسی کارت قرمز-سفید-قرمز می گیرد؟

طبق قوانین مهاجرتی اتریش، اگر جزو یکی از گروه های زیر هستید، می توانید این کارت را دریافت کنید:


بسیار حرفه ای با دانش

کارگران ماهر در مشاغلی که با کمبود شغل مواجه هستند

حرفه ای پایه کسب و کار

فارغ التحصیل از دانشگاه ها، کالج ها و مدارس در اتریش

کارگران کلیدی خوداشتغال

تاجر

 بسیار حرفه ای با دانش

اگر متخصص هستید، می توانید ویزای 6 ماهه برای یافتن کار در اتریش دریافت کنید.

مهاجرت به آلمان

مراحل قانونی مهاجرت به آلمان

آلمان برای جذب مهاجر سیاست خاص خود را دارد و با ارائه راه های مختلف و توسعه سیاست اجرایی خود در این زمینه سعی در جذب مهاجر داشته است.


برای مهاجرت به آلمان به روش صحیح نیاز دارید، هرچند راه های زیادی برای مهاجرت اتباع خارجی به آلمان وجود دارد و هر کدام شرایط خاص خود را دارند، اما شباهت هایی بین آنها وجود دارد.


از راه های قانونی مهاجرت به آلمان می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:


برای کار به آلمان مهاجرت کنید

تحصیل در کشور آلمان

برای ثبت شرکت به آلمان مهاجرت کنید

با سرمایه گذاری به آلمان مهاجرت کنید

برای ازدواج به آلمان مهاجرت کنید


مهاجرت به آلمان

پیامدهای مهاجرت غیرقانونی به آلمان چیست؟

اما افرادی هم هستند که با کمی تلاش حاضر نیستند قانونی وارد آلمان شوند و به پناهندگی روی آورند، این افراد فکر می کنند که پناهندگی راه معقول تری به آلمان است! اصلا اینطور نیست.


پناهندگان از عواقب مهاجرت غیرقانونی به آلمان اطلاعی ندارند؟ آنها ابتدا باید در یک کمپ در آلمان بمانند و ببینند که آیا درخواست پناهندگی آنها طی مراحل قانونی سال ها پذیرفته می شود یا خیر!


اگر شما هم می خواهید مهاجرت قانونی به آلمان داشته باشید و در رفاه زندگی کنید، گزینه هایی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و حتی ازدواج را برای ورود انتخاب کنید.این کشور که هرکس علایق خود را داردپس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این زمینه ها به دست آوریم.


مهاجرت به آلمان


اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های آلمان را دارید، خبر خوب این است که پس از فارغ التحصیلی می توانید در صورت داشتن شرایط لازم برای زندگی در آلمان از طریق تحصیل اقدام کنید و ممکن است بتوانید ویزا دریافت کنید. مدت کوتاهی از طریق مراحل قانونی اگر می خواهید پس از پایان مجوز اقامت دانشجویی خود در آلمان بمانید، دو راه دارید: اگر پیشنهاد شغلی ندارید، برای مجوز جستجوی کار درخواست دهید و اگر پیشنهاد شغلی دارید، درخواست خانه کنید.


تبدیل ویزای تحصیلی به اجازه کار در آلمان

پس از فارغ التحصیلی (قبل از انقضای مجوز اقامت دانشجویی) می توانید به عنوان جویای کار برای اقامت اقدام کنید، این مجوز به شما این امکان را می دهد که پس از فارغ التحصیلی به مدت 6 ماه تا یک سال در آلمان بمانید و به دنبال کار باشید.پس از گذراندن یکی از مراحل بالا، می توانید برای اجازه اقامت دائم، اخذ تابعیت و در نهایت تکمیل پروسه مهاجرت خود به آلمان اقدام کنید.


در فیلم مربوطه تنها بخشی از ویزاهای دریافتی مشتریان هلدینگ رجبی را مشاهده می کنید. اگر علاقه مند به تماشای نظرات عزیزانتان در مورد مجتمع قانونی مهاجرت رجبی هستید، به قسمتی که تا کنون انجام داده ایم بروید.



اخذ اقامت آلمان از طریق استخدام

آلمان برای سال‌ها کمبود کارگران ماهر و افراد بسیار ماهر را گزارش کرده است که به دنبال مهندسان، متخصصان فناوری اطلاعات، کادر پزشکی و سایر متخصصان هستند. مقامات برای تشویق این گونه افراد به مهاجرت به آلمان، شرایط سختگیرانه سفر به آلمان و کار را کاهش داده اند.بنابراین یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به آلمان، یافتن کار در این کشور و اخذ اقامت آلمان از طریق کار می باشد.


شغلی در آلمان بیابید که پذیرای خارجی ها باشد

اسناد ایران در آلمان تایید می شود

اخذ گواهینامه رانندگی آلمانی برای متقاضی

درخواست ویزای آلمان (کار) از طریق کنسولگری آلمان در ایران

مهاجرت به آلمان و اخذ مجوز کار

انواع مختلف مجوزهای آلمانی

انواع مختلفی از مجوزهای کار آلمان بر اساس شرایط و نوع کار شما وجود دارد که به شرح زیر است:


مجوز کار عمومی: اگر شغلی در آلمان پیدا کرده اید که برای شهروندان اتحادیه اروپا در دسترس نیست، می توانید برای این نوع مجوز کار آلمان درخواست دهید، تا زمانی که برای این کار واجد شرایط باشید، نیازی به داشتن مهارت های خاصی ندارید. .نداشتن


مجوز کار پیشرفته: اگر شما یک کارگر ماهر با تجربه زیاد و درآمد بالا هستید، می توانید برای این نوع مجوز کار اقدام کنید.


کارت آبی اتحادیه اروپا برای آلمان: اگر حقوق شما حداقل 56800 یورو در سال یا 44304 یورو در سال است، می توانید برای کارت آبی اتحادیه اروپا اقدام کنید.مجوز کار برای کارگزاران مستقل: اگر مستقل یا خوداشتغال هستید و می توانید ثابت کنید که مشتریان بالقوه دارید، می توانید برای این نوع مجوز اقدام کنید.


مهاجرت به آلمان

نحوه درخواست برای اجازه کار و اقامت در آلمان

اولین کاری که برای کار در آلمان باید انجام دهید، دریافت ویزای کار آلمان یا ویزای کاریابی آلمان است که فرآیند درخواست این ویزاها شامل چندین مرحله از جمله جمع آوری مدارک لازم و شرکت در مصاحبه ویزا می باشد. بعداً باید از اکثر این مدارک برای درخواست اجازه اقامت برای کار در این کشور استفاده کنید، همچنین باید هزینه ای در حدود 80 یورو بپردازید.


برای درخواست ویزای کار آلمان ابتدا باید از اداره مهاجرت آلمان وقت بگیرید و در روز تعیین وقت، تمام مدارک لازم را به شما نشان داده، هزینه را پرداخت کنید و با مقامات مهاجرتی جلسه کوتاهی داشته باشید.


اعتبار مجوز کار آلمان به اعتبار قرارداد کاری شما بستگی دارد، معمولا این مجوز برای یک سال صادر می شود، اما شما می توانید بعداً آن را تمدید کنید. شما می توانید مجوز کار آلمان خود را تمدید کنید و برای انجام این کار باید قبل از انقضای ویزای خود به مقامات مهاجرت مراجعه کنید.لطفا توجه داشته باشید که پس از 33 ماه اقامت در آلمان با ویزای کار، می توانید برای اقامت در آلمان اقدام کنید. . انجام شده.مهاجرت به آلمان

با سرمایه گذاری در آلمان زندگی کنید

اگر به دنبال راهی برای افزایش سرمایه و توسعه کسب و کار خود هستید، سرمایه گذاری در آلمان یکی از بهترین گزینه ها است. کسب و کار.


اقامت سرمایه گذاری در آلمان ابتدا به صورت موقت به شما اعطا می شود و شایان ذکر است که در صورت راه اندازی کسب و کاری که منافع یا نیاز اقتصادی را برآورده می کند، می توانید اقامت دائم و همچنین تابعیت آلمان را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید، از این طریق می توانید دریافت کنید. اجازه اقامت و اخذ شهروندی آلمان پس از 6 تا 8 سال.


طبق ماده 21 قانون اقامت آلمان، اگر می خواهید در آلمان سرمایه گذاری کنید، باید برای ویزای خوداشتغالی اقدام کنید و کسب و کاری راه اندازی کنید که سهم قابل توجهی در اقتصاد آلمان داشته باشد.


اگرچه مسیر مستقیمی برای شهروندی نیست، اما با ویزای تجاری، می توانید انتظار داشته باشید که پس از 3 سال اقامت دائم، شهروند آلمان شوید و پس از 6 سال به عنوان یک مرحله سریع است زیرا اکثر مهاجران پس از 4-5 سال اقامت هستند. . به طور منظم دریافت می کنند.شرایط مالی برای سرمایه گذاری در آلمان

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در آلمان وجود ندارد، برای اخذ تاییدیه ویزا در سطح بالایی، متقاضی باید حداقل 50000 یورو در یک شرکت آلمانی سرمایه گذاری کند.


کارآفرینان و سرمایه گذاران در آلمان به رسمیت شناخته می شوند که در یک شرکت آلمانی سرمایه گذاری کنند که حداقل پنج شغل در آلمان ایجاد کند و منافع اقتصادی به همراه داشته باشد.


با ثبت شرکت به آلمان مهاجرت کنید

تصویر آلمان از اقتصاد قابل اعتماد و دولت کارآمد دلیل خوبی برای ثبت شرکت در این کشور است زیرا شرکت شما به عنوان یک شریک تجاری قابل اعتماد در آلمان شناخته می شود.


همچنین فناوری، تجهیزات و سایر کالاها به عنوان سرمایه قانونی بدون مالیات در کشورهای مشترک المنافع گنجانده شده است و از همه مهمتر امکان افتتاح حساب، داشتن کارت اعتباری در بانک آلمان و استفاده از دسته چک وجود دارد.


بنابراین مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت فرصت بسیار مناسبی برای موسس شرکت و خانواده وی می باشد تا برای اقامت در آلمان و در نهایت تابعیت این کشور اقدام کنند، مهم است که صاحبان مشاغل آلمانی بتوانند راه اندازی کنند. شعبه در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و امکان اخذ یارانه و کمک هزینه در آلمان وجود دارد.افرادی که قصد اقامت در آلمان را دارند پس از ثبت شرکت به مدت 3 سال اقامت می گیرند و پس از آن در صورت داشتن شرکت فعال، اقامت دائم دریافت می کنند.


با ثبت شرکت به آلمان مهاجرت کنید

شرایط ثبت شرکت در آلمان چیست؟

برای درخواست ثبت شرکت برای شروع کسب و کار در آلمان، باید شرایط زیر را داشته باشید:


ابتدا باید یک طرح تجاری جامع ایجاد کنید و اهداف خود را مشخص کنید.

شما باید تجربه تجاری مرتبط داشته باشید.

شرکت یا کسب و کار شما باید تأثیر مثبتی بر اقتصاد آلمان داشته باشد و تقاضای منطقه ای یا اقتصادی را برآورده کند.

شما باید حداقل پنج نفر جدید را در آلمان از طریق شرکت یا شرکت خود استخدام کنید.

شما باید حمایت مالی مورد نیاز خود را از طریق سرمایه یا تعهدات بدهی تضمین کنید.

شما نباید سابقه کیفری داشته باشید.

سن قابل قبول برای ثبت شرکت در آلمان 18 تا 45 سال می باشد.

لازم به ذکر است که حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در آلمان 25000 یورو می باشد که در صورت وجود دو یا چند موسس نیمی از سرمایه بلافاصله پرداخت می شود و پس از آن یک سال به شرکت فرصت داده می شود تا مابقی مبلغ را پرداخت کند. تایید سند تشکیل دهنده، شرکت می تواند کار خود را شروع کند.

تحصیل در فرانسه

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

از طریق تحصیل به فرانسه مهاجرت کنید
تحصیل در فرانسه آرزوی بسیاری از افراد است زیرا می توانند از محیط آموزشی بهتر، استانداردهای تحصیلی بالا و شرایط زندگی خوب برخوردار شوند. مقاطع تحصیلی در فرانسه به سه دسته تقسیم می شود که شرایط مهاجرت به فرانسه و اخذ پذیرش در زیر آمده است.

تحصیل در فرانسه در مقطع لیسانس
از جمله شرایط مهاجرت تحصیلی به فرانسه با مدرک لیسانس به اختصار ذکر شده است که متقاضیان از طریق تحصیل به فرانسه مهاجرت خواهند کرد.

دانشجویان بین المللی که در مقطع لیسانس در فرانسه تحصیل می کنند، اجازه دارند 20 ساعت در هفته کار کنند تا زندگی خود را تامین کنند. البته امکان مهاجرت به فرانسه از طریق زبان نیز وجود دارد و متقاضی می تواند برای رسیدن به سطح B2 در دوره زبان فرانسه شرکت کند.

تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد
اگر می خواهید در مقطع بالاتر در فرانسه تحصیل کنید باید مدرک لیسانس داشته باشید در این مقطع دانشجویان می توانند زبان خود را انتخاب کنند یعنی حق انتخاب بین زبان فرانسه و انگلیسی را دارند. دانشجویانی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق مقطع کارشناسی ارشد را دارند باید بدانند که می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند.تحصیل در فرانسه برای مقطع دکترا
متقاضیانی که قصد مهاجرت از طریق تحصیل در مقطع دکتری در فرانسه را دارند باید توجه داشته باشند که برای تحصیل در مقطع دکتری باید از استاد راهنما یا استاد راهنما متقاضی تاییدیه بگیرند. برای جلب نظر اساتید باید بتوانید رزومه علمی قوی ارائه دهید. شایان ذکر است که دانشجویان بین المللی PhD مجاز به کار 40 ساعت در هفته هستند.

با تحصیل زبان به فرانسه مهاجرت کنید
خبر خوب این است که دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در فرانسه هستند می توانند از تحصیل رایگان در این کشور بهره مند شوند. هزینه این کلاس ها فقط 7-8000 یورو می باشد اما در عوض تحصیل شما به زبان فرانسه رایگان است. یکی دیگر از مزایای این روش مهاجرت به فرانسه این است که برخلاف سایر کشورها، دانشجویانی که قصد ورود به رشته پزشکی را دارند نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند.

به دانشجویانی که پس از تحصیل قصد کار در فرانسه را دارند 12 ماه اقامت خواهند داشت تا بتوانند در این مدت به دنبال کار باشند.این زمان در کشورهای مختلف متفاوت است، به عنوان مثال در پایان دوره تحصیل در آلمان به مدت 18 ماه فرصت شغلی به فرد داده می شود. برای تغییر محل سکونت خود به نوع کاری، باید در این دوره 12 ماهه یک پیشنهاد شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود پیدا کنید و فرد باید به دنبال شغلی باشد که به او حقوق 2300 یورو در ماه بدهد.

تحصیل در فرانسه



مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری
هر ساله افراد زیادی مایل به مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت هستند. این کشور به دلیل داشتن استانداردهای مطلوب سرمایه گذاری از جمله ریسک سرمایه گذاری پایین و رشد اقتصادی خوب مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. نحوه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه در زیر به اختصار توضیح داده شده است.

ثبت شرکت در فرانسه
فرد می تواند با ثبت شرکت محدود در این کشور سرمایه گذاری کند. در این نوع ثبت شرکت 2 سهامدار مورد نیاز است که البته یک نفر می تواند شرکت خود را ثبت کند. نکات کلیدی برای ثبت شرکت فرانسوی سرمایه مشخصی برای این نوع شرکت ها وجود ندارد و سرمایه مورد نظر بر اساس طرح ارائه شده توسط شرکت تعیین می شود.الزام به ارائه طرح کسب و کار را می توان یکی از معایب مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت دانست، زیرا ارائه طرح تجاری مورد تایید دولت فرانسه مستلزم آگاهی کامل از وضعیت بازار فرانسه و برای اکثر افرادی است که زندگی نکرده اند. در فرانسه کار آسانی نخواهد بود.

در صورت تایید طرح تجاری، به فردی که به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت نام کرده است، در ابتدا ویزای 1 ساله اعطا می شود که قابل تمدید است. بعد از 3 سال کار شرکتی در صورت رضایت و داشتن رزومه خوب. می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

فرانسوی خود حمایت
اقامت مالی فرانسه یکی از راه های مهاجرت به این کشور می باشد. این روش برای افراد دارای منابع مالی مناسب است. افراد از طریق این روش می توانند بسیاری از تسهیلات در کشور از جمله مسکن دائمی و بلند مدت، حق رانندگی با خودرو، دریافت وام از بانک کشور و سفر به کشورهای عضو شنگن را دریافت کنند. اما شرط اصلی و مهم این فرآیند، اثبات توانایی مالی و همچنین اثبات توانایی زندگی در فرانسه بدون نیاز به انجام تجارت در این کشور است. در ابتدا به متقاضی اجازه اقامت یک ساله داده می شود که می تواند سالانه تمدید شود.پس از گذراندن 5 سال، فرد می تواند برای 10 سال مسکن یا اقامت دائم درخواست دهد.

یکی از مزایای مهاجرت به فرانسه از طریق استقلال این است که خطر از دست دادن سرمایه در این راه وجود ندارد. زیرا سرمایه ای را در کشور خرج نمی کنید و باید دارایی خود را در حساب بانکی خود در ایران ثابت کنید. نکته اصلی در مورد این روش این است که ضعف آن نیز این است که شما اجازه کار در فرانسه را ندارید. فرصت مالی در این راه برای بزرگسالان 40000 یورو، برای همسران 20000 یورو و برای فرزندان 10000 یورو است که می توانید در حساب خود در ایران نشان دهید.

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج
مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج یکی از راه های مهاجرت و اخذ پاسپورت و تابعیت در این کشور می باشد. افراد می توانند با ازدواج با یک شهروند فرانسوی یا فردی که اقامت دائم این کشور را دارد، اقامت فرانسه را دریافت کنند. با توجه به مشکلات و سوء استفاده هایی که برای اخذ اقامت این کشور رخ داده است، کشور فرانسه قوانین و شرایطی را برای متقاضیان مهاجرت از طریق ازدواج به فرانسه در نظر گرفته است تا افراد با بررسی آنها صداقت - پونی خود را ثابت کنند.یکی از شرایط مهاجرت به فرانسه از این طریق، زندگی مشترک چند ساله با همسر می باشد، در این نوع مهاجرت ابتدا به فرد ویزای 1 ساله تعلق می گیرد که قابل تمدید است و در صورتی که اقامت وی ​​تمام شده باشد. 4 سال، او می تواند برای تابعیت فرانسه درخواست دهد.

در صورت تولد به فرانسه مهاجرت کنید
سیستم تولد در کشورهای مختلف به دو دسته تقسیم می شود. این شامل سیستم گردش خون و سیستم زمین است. بسیاری از کشورها از جمله فرانسه از سیستم خون پیروی می کنند. یعنی فرزند در صورتی که از پدر یا مادر فرانسوی متولد شده باشد یا یکی از والدین اقامت این کشور را گرفته باشد و یا یکی از والدین شهروند باشد می تواند اقامت و در نهایت تابعیت و پاسپورت فرانسه را دریافت کند. فرانسه. بر اساس سیستم خون، به فرد متولد شده بدون در نظر گرفتن کشور محل تولد، اقامت و تابعیت فرانسه اعطا می شود، به عنوان مثال، اگر والدین یا والدین کودک اقامت دائم یا تابعیت فرانسه را به دست آورده باشند. فرزند متولد شده در ایالات متحده برای هر دلیلی. مهم نیست در کجا به دنیا آمده باشد، می تواند تابعیت ر را کسب کند.

مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا

مقاله زیر راهنمای جامع مهاجرت به اسپانیا در سال 2022 است که با استفاده از دقیق ترین و به روزترین اطلاعات و آمار مهاجرت از منابع معتبر و در دسترس تهیه شده است.


این مقاله به طور مرتب به روز می شود تا آخرین اطلاعات مهاجرت به اسپانیا و قوانین مهاجرتی این کشور را در اختیار شما قرار دهد. اگر نمی خواهید این مقاله را تا انتها بخوانید، لطفا فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل کنید تا مشاور مجرب ما با شما تماس بگیرد.


زندگی و کار بیش از 5 میلیون خارجی از شرایط خوب و محبوبیت مهاجرت در اسپانیا صحبت می کند. سهم ایرانیان از این تعداد بیش از 30 هزار نفر است. ایرانی ها در اسپانیا تحصیل و کار می کنند. به دلایل مختلف، اسپانیا می تواند مقصد رویاهای شما باشد.


از فراوانی مشاغل به دلیل رشد اقتصاد تا قوانین مالیاتی عالی، از سیستم پزشکی و آموزشی خوب و کارآمد گرفته تا سهولت اخذ ویزا در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی!


حال در این مقاله کامل همه چیز را در مورد مهاجرت به اسپانیا در اختیار شما قرار می دهیم. پس تا آخر با ما باشید.در واقع، اگر سوالی بی پاسخ دارید، بخش نظرات برای شما مناسب است. برای پاسخ های سریع و دقیق در آنجا بنویسید.


علاوه بر این، اگر می خواهید در مورد اسپانیا بیشتر بدانید، حتما مقاله ما در مورد اسپانیا را بخوانید.


 


مهاجرت به اسپانیا

متقاضیان می توانند از طریق پنج روش مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت - مقیم ازدواج و تولد برای اقامت خود در اسپانیا اقدام کنند.


هر یک از این روش ها نیازمند الزامات و مستندات متفاوتی است. بنابراین برای اطلاع بیشتر از این اطلاعات، راهنمایی و کمک از مشاوران مجرب مهاجرت می تواند گزینه خوبی باشد.



برای کار به اسپانیا مهاجرت کنید

اسپانیا اقتصاد پویا دارد. این کشور به عنوان پنجمین قدرت اقتصادی قاره اروپا شناخته می شود. به همین دلیل مهاجران زیادی از سراسر جهان در اسپانیا ساکن شدند.


در اسپانیا بسته به آب و هوا، کارهای مربوط به کشاورزی و تولید مواد غذایی بسیار مهم است.


همچنین صنعت گردشگری، تولیدات صنعتی مانند موتور و کشتی سازی از رونق فراوان اسپانیا بهره مند است.چندین نوع ویزا برای کار در اسپانیا وجود دارد. ویزای کار دائم، ویزای کار فصلی، ویزای Au Pair و ویزای کارت آبی اتحادیه اروپا راه های دریافت مجوز کار در اسپانیا هستند.


قانون کلی برای مهاجرت کاری این است که علاوه بر یکی از ویزاهای ذکر شده در بالا، یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر اسپانیایی نیز داشته باشید.


علاوه بر این، کارفرما باید برای کارگر خارجی که قصد استخدام آن را دارد درخواست مجوز کار کند.



مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از ساده ترین راه ها برای اخذ اقامت اسپانیا است.


سرمایه گذاری در اسپانیا می تواند به روش های مختلفی انجام شود. با این حال، خرید خانه و تامین مالی آن یکی از محبوب ترین راه ها است.


هر متقاضی با حداقل 500000 یورو می تواند در اسپانیا ملک خریداری کرده و به این کشور مهاجرت کند.


لازم به ذکر است افرادی که می خواهند تابعیت یا اقامت دائم اسپانیا را داشته باشند برای مدت معینی مجاز به فروش ملک خود نیستند.


از نظر مالی، هر فرد برای زندگی بدون شغل در اسپانیا باید حداقل 22000 یورو برای خود و 10000 یورو برای هر یک از اعضای خانواده بپردازد.برای اطلاعات بیشتر به صفحه مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری مراجعه کنید.



مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری شامل مزایای دیگری از جمله اخذ شهروندی اسپانیا، حق کار آزادانه در اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شنگن می باشد.

مکانیسم ویزای طلایی اسپانیا

ویزای طلایی یک ویزای ویژه برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا است. برای این نوع ویزا، متقاضی نیازی به احراز شرایط سایر روش های سرمایه گذاری ندارد.


در واقع افرادی که دارای ویزای طلایی در اسپانیا هستند نیازی به حضور دائمی در این کشور ندارند و اقامت آنها سالی یک بار کافی است. علاوه بر خرید ملک، با خرید سهام یا سپرده گذاری در بانک حداقل یک میلیون یورو می توان ویزای طلایی دریافت کرد.


مدت ویزای طلایی اسپانیا 2 سال است. اما بعد از این مدت می توان آن را برای 2 سال دیگر تمدید کرد. نکته اصلی که در مورد ویزای طلایی می توان گفت این است که شما می توانید پس از 5 سال از اخذ این ویزا و داشتن شرایط لازم اقامت دائم دریافت کنید. کسانی که با این ویزا می توانند اقامت اسپانیا را دریافت کنند، طی 10 سال شهروند اسپانیا خواهند شد.


از طریق ازدواج و تولد به اسپانیا مهاجرت کنید

ازدواج با شهروند اسپانیایی یکی از راه های اخذ اقامت این کشور می باشد. اما این روش شرایط و قوانین خود را دارد.


ازدواج با یک فرد اسپانیایی باید قانونی باشد.


مدارک رسمی به متقاضیان کمک می کند تا برای اقامت اسپانیا اقدام کنند. لازم به ذکر است که اسپانیایی ها باید دارای شغل و دارایی باشند.


به طور کلی پس از سه سال ازدواج با یک شهروند اسپانیایی، می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.


در صورتی که به مراجع قانونی ثابت شود که این ازدواج فقط برای مهاجرت به اسپانیا بوده است، متقاضی مشمول جریمه های سنگین و یا حتی اخراج از این کشور خواهد شد.


برای مهاجرت در بدو تولد، اگر کودک در اسپانیا از پدر و مادری از کشور دیگری متولد شده باشد، خانواده باید برای دریافت کارت شناسایی از دولت اسپانیا اقدام کند که فقط شرایط خاصی را نیز دارد.


نکته جالب اینجاست که اسپانیا برای زایمان به سیستم خونی پایبند است. در واقع یکی از والدین باید شهروند اسپانیایی باشد و گروه خونی اسپانیایی داشته باشد.


مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

وجود دانشگاه های با رتبه بالا، شهریه های ارزان و بعضا رایگان در اسپانیا، امکان کار همزمان با تحصیل، هزینه های پایین زندگی و امکان اخذ اقامتگاه اسپانیایی از مزیت هایی است که جوانان زیادی را برای تحصیل در اسپانیا جذب می کند.


دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی اسپانیا را دارند می توانند از ویزای دریافتی خود استفاده کنند.


از طرفی باید نامه پذیرش از این مراکز داشته باشید. از انواع ویزای تحصیلی اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:


ویزای دانشجویی کمتر از سه ماه

ویزای تحصیلی کوتاه مدت (3 تا 6 ماه)

ویزای تحصیلی بلند مدت (6 ماه یا بیشتر)

لازم به ذکر است که اکثر دانشگاه های اسپانیا به زبان این کشور تدریس می کنند و در برخی از آنها انگلیسی زبان اصلی آموزش است. بنابراین، داشتن مهارت های زبانی کافی در هر دو زبان برای پذیرش مهم است.


هر دانشجو می تواند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در اسپانیا تحصیل کند. پزشکی و داروسازی از جمله رشته های محبوب برای دانشجویان بین المللی است.