تحصیل در فرانسه

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

از طریق تحصیل به فرانسه مهاجرت کنید
تحصیل در فرانسه آرزوی بسیاری از افراد است زیرا می توانند از محیط آموزشی بهتر، استانداردهای تحصیلی بالا و شرایط زندگی خوب برخوردار شوند. مقاطع تحصیلی در فرانسه به سه دسته تقسیم می شود که شرایط مهاجرت به فرانسه و اخذ پذیرش در زیر آمده است.

تحصیل در فرانسه در مقطع لیسانس
از جمله شرایط مهاجرت تحصیلی به فرانسه با مدرک لیسانس به اختصار ذکر شده است که متقاضیان از طریق تحصیل به فرانسه مهاجرت خواهند کرد.

دانشجویان بین المللی که در مقطع لیسانس در فرانسه تحصیل می کنند، اجازه دارند 20 ساعت در هفته کار کنند تا زندگی خود را تامین کنند. البته امکان مهاجرت به فرانسه از طریق زبان نیز وجود دارد و متقاضی می تواند برای رسیدن به سطح B2 در دوره زبان فرانسه شرکت کند.

تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد
اگر می خواهید در مقطع بالاتر در فرانسه تحصیل کنید باید مدرک لیسانس داشته باشید در این مقطع دانشجویان می توانند زبان خود را انتخاب کنند یعنی حق انتخاب بین زبان فرانسه و انگلیسی را دارند. دانشجویانی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق مقطع کارشناسی ارشد را دارند باید بدانند که می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند.تحصیل در فرانسه برای مقطع دکترا
متقاضیانی که قصد مهاجرت از طریق تحصیل در مقطع دکتری در فرانسه را دارند باید توجه داشته باشند که برای تحصیل در مقطع دکتری باید از استاد راهنما یا استاد راهنما متقاضی تاییدیه بگیرند. برای جلب نظر اساتید باید بتوانید رزومه علمی قوی ارائه دهید. شایان ذکر است که دانشجویان بین المللی PhD مجاز به کار 40 ساعت در هفته هستند.

با تحصیل زبان به فرانسه مهاجرت کنید
خبر خوب این است که دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در فرانسه هستند می توانند از تحصیل رایگان در این کشور بهره مند شوند. هزینه این کلاس ها فقط 7-8000 یورو می باشد اما در عوض تحصیل شما به زبان فرانسه رایگان است. یکی دیگر از مزایای این روش مهاجرت به فرانسه این است که برخلاف سایر کشورها، دانشجویانی که قصد ورود به رشته پزشکی را دارند نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند.

به دانشجویانی که پس از تحصیل قصد کار در فرانسه را دارند 12 ماه اقامت خواهند داشت تا بتوانند در این مدت به دنبال کار باشند.این زمان در کشورهای مختلف متفاوت است، به عنوان مثال در پایان دوره تحصیل در آلمان به مدت 18 ماه فرصت شغلی به فرد داده می شود. برای تغییر محل سکونت خود به نوع کاری، باید در این دوره 12 ماهه یک پیشنهاد شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود پیدا کنید و فرد باید به دنبال شغلی باشد که به او حقوق 2300 یورو در ماه بدهد.

تحصیل در فرانسه



مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری
هر ساله افراد زیادی مایل به مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت هستند. این کشور به دلیل داشتن استانداردهای مطلوب سرمایه گذاری از جمله ریسک سرمایه گذاری پایین و رشد اقتصادی خوب مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. نحوه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه در زیر به اختصار توضیح داده شده است.

ثبت شرکت در فرانسه
فرد می تواند با ثبت شرکت محدود در این کشور سرمایه گذاری کند. در این نوع ثبت شرکت 2 سهامدار مورد نیاز است که البته یک نفر می تواند شرکت خود را ثبت کند. نکات کلیدی برای ثبت شرکت فرانسوی سرمایه مشخصی برای این نوع شرکت ها وجود ندارد و سرمایه مورد نظر بر اساس طرح ارائه شده توسط شرکت تعیین می شود.الزام به ارائه طرح کسب و کار را می توان یکی از معایب مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت دانست، زیرا ارائه طرح تجاری مورد تایید دولت فرانسه مستلزم آگاهی کامل از وضعیت بازار فرانسه و برای اکثر افرادی است که زندگی نکرده اند. در فرانسه کار آسانی نخواهد بود.

در صورت تایید طرح تجاری، به فردی که به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت نام کرده است، در ابتدا ویزای 1 ساله اعطا می شود که قابل تمدید است. بعد از 3 سال کار شرکتی در صورت رضایت و داشتن رزومه خوب. می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

فرانسوی خود حمایت
اقامت مالی فرانسه یکی از راه های مهاجرت به این کشور می باشد. این روش برای افراد دارای منابع مالی مناسب است. افراد از طریق این روش می توانند بسیاری از تسهیلات در کشور از جمله مسکن دائمی و بلند مدت، حق رانندگی با خودرو، دریافت وام از بانک کشور و سفر به کشورهای عضو شنگن را دریافت کنند. اما شرط اصلی و مهم این فرآیند، اثبات توانایی مالی و همچنین اثبات توانایی زندگی در فرانسه بدون نیاز به انجام تجارت در این کشور است. در ابتدا به متقاضی اجازه اقامت یک ساله داده می شود که می تواند سالانه تمدید شود.پس از گذراندن 5 سال، فرد می تواند برای 10 سال مسکن یا اقامت دائم درخواست دهد.

یکی از مزایای مهاجرت به فرانسه از طریق استقلال این است که خطر از دست دادن سرمایه در این راه وجود ندارد. زیرا سرمایه ای را در کشور خرج نمی کنید و باید دارایی خود را در حساب بانکی خود در ایران ثابت کنید. نکته اصلی در مورد این روش این است که ضعف آن نیز این است که شما اجازه کار در فرانسه را ندارید. فرصت مالی در این راه برای بزرگسالان 40000 یورو، برای همسران 20000 یورو و برای فرزندان 10000 یورو است که می توانید در حساب خود در ایران نشان دهید.

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج
مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج یکی از راه های مهاجرت و اخذ پاسپورت و تابعیت در این کشور می باشد. افراد می توانند با ازدواج با یک شهروند فرانسوی یا فردی که اقامت دائم این کشور را دارد، اقامت فرانسه را دریافت کنند. با توجه به مشکلات و سوء استفاده هایی که برای اخذ اقامت این کشور رخ داده است، کشور فرانسه قوانین و شرایطی را برای متقاضیان مهاجرت از طریق ازدواج به فرانسه در نظر گرفته است تا افراد با بررسی آنها صداقت - پونی خود را ثابت کنند.یکی از شرایط مهاجرت به فرانسه از این طریق، زندگی مشترک چند ساله با همسر می باشد، در این نوع مهاجرت ابتدا به فرد ویزای 1 ساله تعلق می گیرد که قابل تمدید است و در صورتی که اقامت وی ​​تمام شده باشد. 4 سال، او می تواند برای تابعیت فرانسه درخواست دهد.

در صورت تولد به فرانسه مهاجرت کنید
سیستم تولد در کشورهای مختلف به دو دسته تقسیم می شود. این شامل سیستم گردش خون و سیستم زمین است. بسیاری از کشورها از جمله فرانسه از سیستم خون پیروی می کنند. یعنی فرزند در صورتی که از پدر یا مادر فرانسوی متولد شده باشد یا یکی از والدین اقامت این کشور را گرفته باشد و یا یکی از والدین شهروند باشد می تواند اقامت و در نهایت تابعیت و پاسپورت فرانسه را دریافت کند. فرانسه. بر اساس سیستم خون، به فرد متولد شده بدون در نظر گرفتن کشور محل تولد، اقامت و تابعیت فرانسه اعطا می شود، به عنوان مثال، اگر والدین یا والدین کودک اقامت دائم یا تابعیت فرانسه را به دست آورده باشند. فرزند متولد شده در ایالات متحده برای هر دلیلی. مهم نیست در کجا به دنیا آمده باشد، می تواند تابعیت ر را کسب کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد