مهاجرت تحصیلی به سوئد


تحصیل در سوئد در مقاطع مختلف

دوستان عزیز شرایط خاصی برای تحصیل در سوئد در مقاطع مختلف وجود دارد و باید با توجه به رزومه خود برای مرحله ای که مناسب شماست اقدام کنید. بنابراین، در پاراگراف های بعدی تمام مراحل مختلف تحصیل در سوئد را به تفصیل بیان خواهیم کرد.ت


حصیل در خارج از کشور در سوئد در دبیرستان

برای تحصیل در سوئد در مقطع دبیرستان، دانش آموزان باید اقامت دائم سوئد را داشته باشند. بنابراین، بدون این اقامت، نمی توانید خدمات مدارس خصوصی یا دولتی را در این کشور دریافت کنید. دانش آموزانی که به همراه والدین خود به این کشور مهاجرت می کنند و والدین آنها در سوئد زندگی می کنند می توانند از خدمات چندین مدرسه در این کشور از جمله مدارس بین المللی در سوئد بهره مند شوند.


بنابراین، اگر پدر یا مادری با موفقیت مسکن تحصیلی در سوئد دریافت کند، کودکان زیر 18 سال می توانند به عنوان دانشجو مسکن بگیرند و خدمات آموزشی سوئدی را به صورت رایگان دریافت کنند.


خدمات آموزشی ارائه شده به دانش آموزان در این مدارس کیفیت بالایی دارد و جای نگرانی نیست.


دوره تحصیل در سوئد قبل از ورود به دانشگاه دارای چهار مرحله تحصیلات ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد که پس از آن دانش آموزان برای داشتن آینده تحصیلی و شغلی بهتر وارد دبیرستان می شوند، همچنین می توانید تحصیل کنید.توجه داشته باشید که طبق مقررات آموزشی سوئد، دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه باید حداقل 12 سال تحصیل کرده باشند.


مزایای تحصیل در سوئد

امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کار، سرمایه گذاری یا خوداشتغالی

امکان ویزای همزمان برای همسر و فرزندان زیر 18 سال

دانش آموزان می توانند 20 ساعت در هفته کار کنند

امکان تحصیل رایگان برای همسران دانش آموزان

اجازه کار تمام وقت همسر دانشجو

آموزش رایگان برای بچه های دانش آموز

علاقه مندان به تحصیل در سوئد توجه داشته باشند که دفتر حقوقی سفیر ایران قوی ترین موسسه حقوقی کشور برای اطلاع از تحصیل در سوئد می باشد. بنابراین، اگر در مورد تحصیل در سوئد سؤالی دارید، لطفاً روی گزینه «تماس با ما» در سمت راست پایین کلیک کنید یا از قسمت «تماس با ما» در نوار بالای سایت دیدن کنید. با تشکر از خدمات مشاوره تلفنی رایگان شما. موسسه حقوقی بین المللی سفیر ایران پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان می باشد.



تحصیل در سوئد در مقطع کارشناسی

تحصیل در سوئد در مقطع کارشناسی سه سال به طول می انجامد و شامل 180 واحد بر اساس سیستم آموزشی اروپا می باشد. اکثر دوره های این مرحله به دو زبان سوئدی و انگلیسی ارائه می شود و انتخاب زبان ترجیحی بر اساس نظر شما انجام می شود. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در سوئد از 50000 کرون تا 80000 کرون در هر ترم متغیر است.


شرایط تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم

امروزه افرادی که دارای مدرک دیپلم هستند می توانند برای مهاجرت تحصیلی به سوئد درخواست داده و در مقطع کارشناسی در این کشور ادامه تحصیل دهند. برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور باید مدرک دیپلم 12 ساله و نمره آیلتس حداقل 6.5 داشته باشید. برخلاف بسیاری از کشورها، سوئد به افراد دارای دیپلم شرایط بسیار خوبی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارائه می دهد.البته عوامل مختلفی مانند سوابق تحصیلی، نتایج دوره های دیپلم، مدرک زبان، نمرات کسب شده و ... می تواند در پذیرش درخواست های تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم توسط دانشگاه های این کشور تاثیرگذار باشد.دقت کنید. . .


تحصیل تمامی رشته ها به زبان انگلیسی در مقطع لیسانس در سوئد امکان پذیر است اما برای رشته های پزشکی و فوریت های پزشکی باید مدرک سوئدی B2 را نشان دهید زیرا این رشته ها فقط به زبان سوئدی ارائه می شوند.


برای اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در سوئد در مقطع کارشناسی اینجا را کلیک کنید.


تحصیل در خارج از کشور در سوئد برای برنامه کارشناسی ارشد

تحصیل در سوئد در مقطع کارشناسی ارشد در دو قالب یک و دو ساله انجام می شود. زبان تحصیل در سوئد در این مرحله به این صورت است که اکثر رشته های این مقطع به دو زبان سوئدی و انگلیسی ارائه می شوند و انتخاب زبان بر اساس نظر شما انجام می شود و شهریه دوره کارشناسی ارشد از 50000 کرون تا 80000 کرون در هر ترم می باشد.


مدرک کارشناسی ارشد یک ساله در سوئد (magisterexamen به زبان سوئدی)

این با مدارک سطح کارشناسی ارشد در کشورهای دیگر قابل مقایسه است و معمولاً حدود یک سال طول می کشد. این معادل 60 واحد آموزش عالی سوئد است.نکته بسیار مهم در مورد تحصیل در سوئد برای سال اول دوره کارشناسی ارشد این است که شما نیازی به ارائه پایان نامه ندارید و نکته دیگری که در ادامه می آید این است که با اخذ این مدرک از این دوره ها می توانید مدرک Ph.D را دریافت کنید. در سوئد نمی توانید مدرک بگیرید.


بلکه اکثر افرادی که در این دوره ها ثبت نام می کنند دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های دیگر هستند و ثبت نام در این دوره ها به منظور ارتقای سوابق تحصیلی آنها برای یافتن شغل بهتر است.


مدرک کارشناسی ارشد دو ساله در سوئد (سوئدی، کارشناسی ارشد)

این دوره ها عملاً دقیقاً مشابه مقاطع کارشناسی ارشد در همه کشورها می باشد. مدت این دوره ها تقریباً دو سال و تعداد واحدهای گذرانده شده در این دوره های کارشناسی ارشد تقریباً 120 واحد می باشد.


پایان نامه در پایان این دوره ها مورد نیاز است و این دوره ها برای دکتری ایده آل هستند.


امکان تحصیل همه دروس به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد در سوئد وجود دارد، اما برای رشته های پزشکی و فوریت های پزشکی باید مدرک سوئدی B2 ارائه دهید زیرا این موضوعات فقط به زبان سوئدی ارائه می شوند.برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در سوئد در مقطع کارشناسی ارشد اینجا کلیک کنید.


تحصیل در خارج از کشور در سوئد برای مقطع دکترا

تحصیل در خارج از کشور در سوئد برای دوره دکتری 3 سال به طول می انجامد. زبان آموزش در این مرحله نیز انگلیسی است. در این مرحله، دانشگاه های سوئد نه تنها شهریه دریافت نمی کنند، بلکه بورسیه های عالی نیز ارائه می دهند.


برای گرفتن دکترا در سوئد باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشید. این نیاز به مدرک دو ساله یا معادل آن از کشور دیگری دارد. این شامل مدرک کارشناسی ارشد، گواهینامه کارشناسی ارشد، یک سال کار در سطح پیشرفته (حتی بدون مدرک) یا مدرک لیسانس با دانشی معادل مدرک پیشرفته (از محل کار و غیره) است.


دو نوع دکترا در سوئد موجود است. اینکه دانشگاه یکی یا هر دو را ارائه دهد بستگی به محل تحصیل شما دارد.


مدارک مورد نیاز برای تحصیل در سوئد در مقطع دکترا به شرح زیر است:

داشتن انتشارات و مقالات ISI (حداقل 2)

مدرک زبان انگلیسی B2 (آیلتس 6.5 آکادمیک)

برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد رایج هستند

مدرک کارشناسی ارشد خوب با معدل

ارائه پیشنهاد خوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد