بلو کارت


تاریخچه کارت آبی اتحادیه اروپا

در اکتبر 2007، کمیسیون اروپا دو پیشنهاد را تصویب کرد.پیشنهاد دوم دستورالعملی بود برای ساده‌سازی روش‌های مهاجرت.رویه درخواست واحد برای متقاضیان، یک دستور مجوز واحد. در ماه مه 2009، شورای اروپا دستورالعمل کارت آبی اتحادیه اروپا را تصویب کرد. در دسامبر 2011، بخشنامه مجوز واحد تصویب شد.


شورای اروپای لیسبون در مارس 2000 هدف توافق را مبنی بر تبدیل شدن به رقابتی ترین و پویاترین اقتصاد دانش بنیان در جهان در نظر گرفت.زیرا مشاغل بیشتر و بهتر و انسجام اجتماعی بیشتر اتحادیه اروپا را به سمت رشد اقتصادی پایدار سوق خواهد داد.

آنها با هم طرح بلوکارت یا کارت اتحادیه اروپا را ایجاد می کنند. این یک مجوز اقامت و کار در صورت تقاضا است.


کارت آبی اتحادیه اروپا

کارت آبی اتحادیه اروپا مجوزی است که به افراد اجازه می دهد به شرط کار در اتحادیه اروپا بمانند. نکته مهم این است که شما شغل دارید یا توسط یک کارفرما یا شرکت قانونی مستقر در اتحادیه اروپا دعوت به کار شده اید. به طور خلاصه، اجازه اقامت و کار در صورت تقاضا. البته هر کشوری در اتحادیه اروپا بسته به سیاست های مهاجرتی خود، تمایلات تکمیلی برای جذب نیروی کار دارد. مانند آلمان، برای اطلاعات بیشتر به پست کار در آلمان مراجعه کنید.



مهاجرت نیروی کار به اروپا رقابت پذیری ما را تقویت می کند و رشد اقتصادی را تقویت می کند.

همچنین به رفع مشکلات جمعیتی ناشی از پیری جمعیت کمک می کند. "

خوزه مانوئل باروسو




هدف از کارت آبی اتحادیه اروپا

برنامه کارت آبی اتحادیه اروپا طراحی شده است تا اروپا را به مقصدی جذاب تر برای متخصصان غیر اتحادیه اروپا تبدیل کند، به طوری که همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله بریتانیا، دانمارک و ایرلند کارت آبی اتحادیه اروپا را صادر می کنند. برنامه کارت آبی تا حدودی یک سیستم مبتنی بر شایستگی است. ما "لایق" را به کسی تعبیر می کنیم که آموزش کافی دارد یا مهارت هایی را از طریق تجربه حرفه ای کسب کرده است. کارت آبی مبتنی بر امتیاز نیست. یا خیر. هدف کلی کارت آبی اتحادیه اروپا پاسخ اروپا به گرین کارت آمریکا است.


امتیازات و مشاغل کارت آبی اتحادیه اروپا در اروپا

ابتکار اروپا چندین ویژگی دارد.بنابراین می توانید با ثبت نام برای مشاوره رایگان مشاوره کنید. همچنین مفتخریم که از طریق کانال های اینستاگرام و تلگرام AeoApply فرصت ویژه ویزای کاری را اعلام کنیم. .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد