مهاجرت به آلمان

مراحل قانونی مهاجرت به آلمان

آلمان برای جذب مهاجر سیاست خاص خود را دارد و با ارائه راه های مختلف و توسعه سیاست اجرایی خود در این زمینه سعی در جذب مهاجر داشته است.


برای مهاجرت به آلمان به روش صحیح نیاز دارید، هرچند راه های زیادی برای مهاجرت اتباع خارجی به آلمان وجود دارد و هر کدام شرایط خاص خود را دارند، اما شباهت هایی بین آنها وجود دارد.


از راه های قانونی مهاجرت به آلمان می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:


برای کار به آلمان مهاجرت کنید

تحصیل در کشور آلمان

برای ثبت شرکت به آلمان مهاجرت کنید

با سرمایه گذاری به آلمان مهاجرت کنید

برای ازدواج به آلمان مهاجرت کنید


مهاجرت به آلمان

پیامدهای مهاجرت غیرقانونی به آلمان چیست؟

اما افرادی هم هستند که با کمی تلاش حاضر نیستند قانونی وارد آلمان شوند و به پناهندگی روی آورند، این افراد فکر می کنند که پناهندگی راه معقول تری به آلمان است! اصلا اینطور نیست.


پناهندگان از عواقب مهاجرت غیرقانونی به آلمان اطلاعی ندارند؟ آنها ابتدا باید در یک کمپ در آلمان بمانند و ببینند که آیا درخواست پناهندگی آنها طی مراحل قانونی سال ها پذیرفته می شود یا خیر!


اگر شما هم می خواهید مهاجرت قانونی به آلمان داشته باشید و در رفاه زندگی کنید، گزینه هایی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و حتی ازدواج را برای ورود انتخاب کنید.این کشور که هرکس علایق خود را داردپس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این زمینه ها به دست آوریم.


مهاجرت به آلمان


اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های آلمان را دارید، خبر خوب این است که پس از فارغ التحصیلی می توانید در صورت داشتن شرایط لازم برای زندگی در آلمان از طریق تحصیل اقدام کنید و ممکن است بتوانید ویزا دریافت کنید. مدت کوتاهی از طریق مراحل قانونی اگر می خواهید پس از پایان مجوز اقامت دانشجویی خود در آلمان بمانید، دو راه دارید: اگر پیشنهاد شغلی ندارید، برای مجوز جستجوی کار درخواست دهید و اگر پیشنهاد شغلی دارید، درخواست خانه کنید.


تبدیل ویزای تحصیلی به اجازه کار در آلمان

پس از فارغ التحصیلی (قبل از انقضای مجوز اقامت دانشجویی) می توانید به عنوان جویای کار برای اقامت اقدام کنید، این مجوز به شما این امکان را می دهد که پس از فارغ التحصیلی به مدت 6 ماه تا یک سال در آلمان بمانید و به دنبال کار باشید.پس از گذراندن یکی از مراحل بالا، می توانید برای اجازه اقامت دائم، اخذ تابعیت و در نهایت تکمیل پروسه مهاجرت خود به آلمان اقدام کنید.


در فیلم مربوطه تنها بخشی از ویزاهای دریافتی مشتریان هلدینگ رجبی را مشاهده می کنید. اگر علاقه مند به تماشای نظرات عزیزانتان در مورد مجتمع قانونی مهاجرت رجبی هستید، به قسمتی که تا کنون انجام داده ایم بروید.



اخذ اقامت آلمان از طریق استخدام

آلمان برای سال‌ها کمبود کارگران ماهر و افراد بسیار ماهر را گزارش کرده است که به دنبال مهندسان، متخصصان فناوری اطلاعات، کادر پزشکی و سایر متخصصان هستند. مقامات برای تشویق این گونه افراد به مهاجرت به آلمان، شرایط سختگیرانه سفر به آلمان و کار را کاهش داده اند.بنابراین یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به آلمان، یافتن کار در این کشور و اخذ اقامت آلمان از طریق کار می باشد.


شغلی در آلمان بیابید که پذیرای خارجی ها باشد

اسناد ایران در آلمان تایید می شود

اخذ گواهینامه رانندگی آلمانی برای متقاضی

درخواست ویزای آلمان (کار) از طریق کنسولگری آلمان در ایران

مهاجرت به آلمان و اخذ مجوز کار

انواع مختلف مجوزهای آلمانی

انواع مختلفی از مجوزهای کار آلمان بر اساس شرایط و نوع کار شما وجود دارد که به شرح زیر است:


مجوز کار عمومی: اگر شغلی در آلمان پیدا کرده اید که برای شهروندان اتحادیه اروپا در دسترس نیست، می توانید برای این نوع مجوز کار آلمان درخواست دهید، تا زمانی که برای این کار واجد شرایط باشید، نیازی به داشتن مهارت های خاصی ندارید. .نداشتن


مجوز کار پیشرفته: اگر شما یک کارگر ماهر با تجربه زیاد و درآمد بالا هستید، می توانید برای این نوع مجوز کار اقدام کنید.


کارت آبی اتحادیه اروپا برای آلمان: اگر حقوق شما حداقل 56800 یورو در سال یا 44304 یورو در سال است، می توانید برای کارت آبی اتحادیه اروپا اقدام کنید.مجوز کار برای کارگزاران مستقل: اگر مستقل یا خوداشتغال هستید و می توانید ثابت کنید که مشتریان بالقوه دارید، می توانید برای این نوع مجوز اقدام کنید.


مهاجرت به آلمان

نحوه درخواست برای اجازه کار و اقامت در آلمان

اولین کاری که برای کار در آلمان باید انجام دهید، دریافت ویزای کار آلمان یا ویزای کاریابی آلمان است که فرآیند درخواست این ویزاها شامل چندین مرحله از جمله جمع آوری مدارک لازم و شرکت در مصاحبه ویزا می باشد. بعداً باید از اکثر این مدارک برای درخواست اجازه اقامت برای کار در این کشور استفاده کنید، همچنین باید هزینه ای در حدود 80 یورو بپردازید.


برای درخواست ویزای کار آلمان ابتدا باید از اداره مهاجرت آلمان وقت بگیرید و در روز تعیین وقت، تمام مدارک لازم را به شما نشان داده، هزینه را پرداخت کنید و با مقامات مهاجرتی جلسه کوتاهی داشته باشید.


اعتبار مجوز کار آلمان به اعتبار قرارداد کاری شما بستگی دارد، معمولا این مجوز برای یک سال صادر می شود، اما شما می توانید بعداً آن را تمدید کنید. شما می توانید مجوز کار آلمان خود را تمدید کنید و برای انجام این کار باید قبل از انقضای ویزای خود به مقامات مهاجرت مراجعه کنید.لطفا توجه داشته باشید که پس از 33 ماه اقامت در آلمان با ویزای کار، می توانید برای اقامت در آلمان اقدام کنید. . انجام شده.مهاجرت به آلمان

با سرمایه گذاری در آلمان زندگی کنید

اگر به دنبال راهی برای افزایش سرمایه و توسعه کسب و کار خود هستید، سرمایه گذاری در آلمان یکی از بهترین گزینه ها است. کسب و کار.


اقامت سرمایه گذاری در آلمان ابتدا به صورت موقت به شما اعطا می شود و شایان ذکر است که در صورت راه اندازی کسب و کاری که منافع یا نیاز اقتصادی را برآورده می کند، می توانید اقامت دائم و همچنین تابعیت آلمان را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید، از این طریق می توانید دریافت کنید. اجازه اقامت و اخذ شهروندی آلمان پس از 6 تا 8 سال.


طبق ماده 21 قانون اقامت آلمان، اگر می خواهید در آلمان سرمایه گذاری کنید، باید برای ویزای خوداشتغالی اقدام کنید و کسب و کاری راه اندازی کنید که سهم قابل توجهی در اقتصاد آلمان داشته باشد.


اگرچه مسیر مستقیمی برای شهروندی نیست، اما با ویزای تجاری، می توانید انتظار داشته باشید که پس از 3 سال اقامت دائم، شهروند آلمان شوید و پس از 6 سال به عنوان یک مرحله سریع است زیرا اکثر مهاجران پس از 4-5 سال اقامت هستند. . به طور منظم دریافت می کنند.شرایط مالی برای سرمایه گذاری در آلمان

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در آلمان وجود ندارد، برای اخذ تاییدیه ویزا در سطح بالایی، متقاضی باید حداقل 50000 یورو در یک شرکت آلمانی سرمایه گذاری کند.


کارآفرینان و سرمایه گذاران در آلمان به رسمیت شناخته می شوند که در یک شرکت آلمانی سرمایه گذاری کنند که حداقل پنج شغل در آلمان ایجاد کند و منافع اقتصادی به همراه داشته باشد.


با ثبت شرکت به آلمان مهاجرت کنید

تصویر آلمان از اقتصاد قابل اعتماد و دولت کارآمد دلیل خوبی برای ثبت شرکت در این کشور است زیرا شرکت شما به عنوان یک شریک تجاری قابل اعتماد در آلمان شناخته می شود.


همچنین فناوری، تجهیزات و سایر کالاها به عنوان سرمایه قانونی بدون مالیات در کشورهای مشترک المنافع گنجانده شده است و از همه مهمتر امکان افتتاح حساب، داشتن کارت اعتباری در بانک آلمان و استفاده از دسته چک وجود دارد.


بنابراین مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت فرصت بسیار مناسبی برای موسس شرکت و خانواده وی می باشد تا برای اقامت در آلمان و در نهایت تابعیت این کشور اقدام کنند، مهم است که صاحبان مشاغل آلمانی بتوانند راه اندازی کنند. شعبه در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و امکان اخذ یارانه و کمک هزینه در آلمان وجود دارد.افرادی که قصد اقامت در آلمان را دارند پس از ثبت شرکت به مدت 3 سال اقامت می گیرند و پس از آن در صورت داشتن شرکت فعال، اقامت دائم دریافت می کنند.


با ثبت شرکت به آلمان مهاجرت کنید

شرایط ثبت شرکت در آلمان چیست؟

برای درخواست ثبت شرکت برای شروع کسب و کار در آلمان، باید شرایط زیر را داشته باشید:


ابتدا باید یک طرح تجاری جامع ایجاد کنید و اهداف خود را مشخص کنید.

شما باید تجربه تجاری مرتبط داشته باشید.

شرکت یا کسب و کار شما باید تأثیر مثبتی بر اقتصاد آلمان داشته باشد و تقاضای منطقه ای یا اقتصادی را برآورده کند.

شما باید حداقل پنج نفر جدید را در آلمان از طریق شرکت یا شرکت خود استخدام کنید.

شما باید حمایت مالی مورد نیاز خود را از طریق سرمایه یا تعهدات بدهی تضمین کنید.

شما نباید سابقه کیفری داشته باشید.

سن قابل قبول برای ثبت شرکت در آلمان 18 تا 45 سال می باشد.

لازم به ذکر است که حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در آلمان 25000 یورو می باشد که در صورت وجود دو یا چند موسس نیمی از سرمایه بلافاصله پرداخت می شود و پس از آن یک سال به شرکت فرصت داده می شود تا مابقی مبلغ را پرداخت کند. تایید سند تشکیل دهنده، شرکت می تواند کار خود را شروع کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد