مهاجرت به المان



مهاجرت کاری به آلمان


یکی دیگر از راه های مهاجرت به آلمان اخذ مجوز کار در این کشور می باشد. بازار کار و اقتصاد آلمان بسیار باثبات است و نرخ بیکاری بسیار پایین است. رقابت شدیدی برای ویزای آلمان وجود دارد، زیرا سیاست مهاجرتی جدید این کشور به کارگران متخصص و ماهر اجازه کار می دهد و متقاضیان باید مهارت ها و توانایی هایی داشته باشند.با افزایش مهاجرت اتباع کشورهای ثالث به آلمان، این کشور به عنوان سرزمین فرصت برای آنها نامگذاری شده است.


علاقه مندان به کار در آلمان می توانند از روش های مختلفی مانند ویزای کار، ویزای کار و ویزای خوداشتغالی اقدام کنند. مدت زمان ویزای کاریابی 6 ماه است و متقاضی در صورت یافتن شغل مناسب در این مدت می تواند ویزا را تمدید کند. یکی دیگر از راه های مهاجرت به آلمان، دریافت پیشنهاد شغلی است، افرادی که از یک کارفرمای معتبر در آلمان پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند، می توانند برای ویزای کار دو ساله اقدام کنند. افرادی که بیش از یک سال قرارداد کاری دارند و حقوق ماهیانه آنها بیش از 4200 یورو است می توانند برای دریافت کارت آبی که بهترین نوع ویزای کار در کشورهای اروپایی است اقدام کنند. این نوع ویزا 4 سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. برای زندگی در آلمان باید حداقل 5 سال سابقه کار داشته باشید و برای درخواست شهروندی باید حداقل 8 سال در این کشور زندگی کرده باشید.


مراحل مهاجرت به آلمان


مهاجرت تحصیلی


مهاجرت نیروی کار


مهاجرت از طریق آموزش زبان، آموزش حرفه ای مانند Ausbildung


مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و تجارت


مهاجرت از طریق ازدواج


مهاجرت در بدو تولد


پناهندگی


تحصیل در خارج از کشور آلمان

آلمان یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین کشورهای جهان برای تحصیل است. از آنجایی که اکثر دانشگاه‌های این کشور دولتی هستند، تحصیل درالمان تقریبا رایگان است و فقط هزینه‌ای ناچیز در حدود ۲۵۰ یورو برای ثبت نام دارد. مهاجرت تحصیلی به آلمان به دلیل هزینه کم در بین دانشجویان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. رشته های مهندسی، حقوق، علوم پایه و اقتصاد و دانشگاه های فرای برلین، هومبولت برلین، دانشگاه فنی مونیخ، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ و دانشگاه هایدلبرگ از جمله محبوب ترین گزینه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی هستند.


از آنجایی که آلمان سابقه طولانی در زمینه آموزش عالی دارد، استاندارد تحصیل در این کشور بسیار بالا است و دانشجویان برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد باید رزومه قوی داشته باشند.اگرچه اکثر رشته های ارائه شده در این کشور به زبان آلمانی است، اما رشته هایی نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود و دانشجویان برای اخذ پذیرش نیازی به مدرک زبان آلمانی ندارند. با این حال، سیاست سفارت آلمان ممکن است از متقاضیان ویزای دانشجویی نیاز به سطح B1 آلمان داشته باشد. به طور کلی دانستن زبان آلمانی برای زندگی در آلمان ضروری تلقی می شود و بهتر است متقاضیان تحصیل در این کشور آن را در سطح متوسط ​​بیاموزند.


یکی دیگر از مزایای تحصیل در آلمان ارتباط بین دانشگاه و دنیای کار است تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی راحتتر بتوانند از مزایای کار استفاده کنند. همچنین می توانند در طول تحصیل 20 ساعت در هفته کار کنند و علاوه بر پرداخت شهریه، مهارت های کاری مفیدی نیز کسب کنند.



مهاجرت به آلمان از طریق تجارت

آلمان پذیرای کارآفرینان با استعداد با ایده های نوآورانه برای توسعه اقتصادی این کشور است.مهاجرت به آلمان از طریق تجاری برای کسانی است که می خواهند یک تجارت جدید در این کشور ایجاد کنند. متقاضیان برای شروع کسب و کار خود در آلمان باید دارای سرمایه اولیه 25000 یورو با یک طرح تجاری دقیق باشند. این ویزا که سه سال اعتبار دارد می تواند پس از چند سال منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت آلمان و مدیریت موفق شرکت شود. داشتن تجربه کاری موفق در زمینه مدیریت، دانش ویژه مرتبط و امکان سود در کسب و کار پیشنهادی از شرایط لازم برای اخذ این ویزا می باشد.



برای ازدواج به آلمان مهاجرت کنید


افرادی که قصد ازدواج با اتباع آلمانی و یا مقیم دائم این کشور را دارند می توانند با اخذ ویزای آلمان وارد این کشور شده و به صورت قانونی ازدواج کنند. متقاضیان باید بالای 18 سال سن داشته باشند، منابع مالی کافی برای پوشش هزینه های زندگی در آلمان داشته باشند و دانش آنها به زبان آلمانی حداقل A1 باشد. لازم به ذکر است که تمامی درخواست های ازدواج برای اطمینان از جعلی نبودن بررسی می شود و ترجیحاً افراد در صورت تمایل واقعی ازدواج کنند.پس از ازدواج امکان اخذ اقامت دائم برای همسر وجود دارد، پس از دو سال اقامت و سه سال اقامت در آلمان می توان برای تابعیت اقدام کرد.


در صورت تولد به آلمان مهاجرت کنید

آلمان یکی از کشورهایی است که از اصل خون در بدو تولد پیروی می کند، یعنی برای اینکه فرزند متولد شده در این کشور تابعیت آلمان را کسب کند، حداقل یکی از والدینش باید آلمانی باشد. اما در برخی موارد بدون توجه به ملیت والدین امکان اخذ تابعیت وجود دارد. به عنوان مثال، اگر پدر و مادر متولد شده ناشناخته یا بدون تابعیت باشند، یا اگر والدین ساکن آلمان باشند و حداقل هشت سال در این کشور زندگی کرده باشند. در حالت دوم، کودکانی که قبل از 21 سالگی به دنیا می آیند، در صورت داشتن یکی از شرایط زیر می توانند برای تابعیت آلمان درخواست دهند:


او حداقل 8 سال را در این کشور گذراند.


به مدت 6 سال در یک مدرسه آلمانی تحصیل کرد.


فارغ التحصیل از دانشگاه آلمان.


تحصیلات فنی و حرفه ای در این کشور به پایان رسیده است.


مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

پناهندگی یکی از غیرقانونی ترین انواع مهاجرت در جهان است، زیرا پناهندگان به طور غیرقانونی وارد کشور مقصد می شوند و باید شرایط خاصی مانند اقامت در کمپ های پناهندگان را پشت سر بگذارند.پناهندگان افرادی هستند که به دلیل شرایط نامساعد سیاسی، اجتماعی یا مذهبی مجبور به ترک کشور خود می شوند و نمی توانند به آنجا بازگردند. همه پناهندگان در آلمان ابتدا باید دلیل قانع کننده ای ارائه دهند و در صورت ناکافی بودن یا رد شدن دلیل، اخراج خواهند شد. آلمان در حال حاضر با بحران پناهجویان مواجه است و به همین دلیل در این زمینه سخت گیری می کند. هر ساله بسیاری از پناهجویان به کشورهای خود بازگردانده می شوند و کسانی که مورد تایید قرار می گیرند باید برای مدت طولانی در کمپ زندگی کنند.




بهترین جاهای دیدنی آلمان کدامند؟

در این مقاله در مورد مهاجرت به آلمان و شرایط عالی زندگی و مزایای بی شمار زندگی در این کشور از جمله امکان آینده ای روشن و کیفیت زندگی صحبت می کنیم.زندگی بسیار بالا در تمام شاخص های اصلی زندگی، دارای چهارم بزرگترین اقتصاد جهان، کیفیت بالای فرهنگ مردم و رفتار خوب. ما بحث کرده‌ایم در واقع، آلمان اغلب از نظر تعدادی از مسائل، از جمله عوامل اصلی ذکر شده، در بین 10 کشور برتر جهان قرار دارد. اما همیشه باید به خاطر داشت که هیچ کشوری کامل نیست و همچنین مناسب است به اختصار به برخی از معایب مهاجرت به آلمان اشاره کنیم:


زبان آلمانی بسیار سخت است و این یکی از مشکلات اصلی مهاجران در این کشور است.اگرچه بسیاری از بازار داغ مانند یادگیری زبان آلمانی در 6 ماه و مواردی از این دست را تبلیغ کرده اند، اما باید گفت که سال ها تحصیل و حتی در جامعه آلمان همچنان دغدغه این زبان است.

از نظر فرهنگی هم همین‌طور است، و با وجود اینکه آلمان به طور کلی کشوری نژادپرست نیست، از طرف دیگر، پیوستن و ارتباط مهاجران با جامعه در این کشور برای مهاجران سخت است. به خصوص مهاجرانی که ذهنیتی کاملاً جهان سومی دیده اند و به همین دلیل از این موضوع کاملاً ناامید هستند و آن را نژادپرستی می نامند!

برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی با توجه به برتری سیستم آموزشی آلمان در دنیا و امکان تحصیل رایگان یا تحصیل با شهریه بسیار پایین در این سیستم قوی است، باید گفت که گرفتن مدرک بسیار سخت است. ویزای ورود و تحصیل و تحصیلات خود را در این کشور به پایان برسانند.

اگرچه آلمان یک کشور صنعتی با یکی از 5 کشور برتر جهان و یکی از کشورهایی با کمترین نرخ بیکاری است، اما هزینه ها به طور کلی با درآمدها نامتناسب است. زندگی به ویژه در شهرهای بزرگ آن به ویژه برای مهاجران تازه وارد چند سال اول مالیات و نظام سلامت ملی.پیرو مطالب فوق باید گفت که در آلمان هزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که از مردم گرفته می شود، یعنی غیر از مالیات بالا، هزینه های بهداشتی و .... حتی باید ماهیانه برای تلویزیون ملی کشور هزینه کنید. حتی اگر در خانه تلویزیون ندارید.

آلمان که یکی از 5 کشور برتر توسعه یافته و صنعتی جهان است در سیستم خود به ویژه سیستم اداری همچنان از سیستم سنتی، کاغذی، زمان بر و ناکارآمد استفاده می کند. یا مثال دیگر امکان استفاده کمتر از پول با کارت بانکی و اصرار اکثر جاها برای پرداخت. همچنین با وجود اینکه نظام سلامت و پزشکی در کشور جهانی است، اما در بسیاری از موارد رضایت بخش نیست، به خصوص در نوبت گرفتن از پزشک متخصص و درمان و یا حتی در موارد ضروری.

در حال حاضر افرادی که به دلایلی که به طور کلی و یا به دلایل خاص ذکر شده به دنبال مکانی با تحصیلات مشابه و کیفیت زندگی بالا هستند، صد در صد گروه مهاجرتی ویزای ادب با بیش از 10 سال سابقه در مهاجرت تحصیلی را توصیه می کنند. و تمامی موارد را از متقاضیان و موارد تکمیل شده بررسی کنید و تمام شاخص های مهم کیفیت زندگی را در نظر بگیرید، 2 مکان و گزینه برای مهاجرت به کانادا و مهاجرت متقاضی در استرالیا ارائه دهید.زیرا بدون توجه به تعریف و یا صحبت از موارد تکراری کیفیت زندگی، اقتصادی، تحصیلی، کاری و غیره. دو کشوری که مانند آلمان در این شرایط اولیه بهترین ها را به دست آورده اند، علاوه بر آن در موارد مهم دیگر یعنی در زمینه مهاجرت و تسهیل سفر چه برای رسیدن به مقصد و چه برای بقا و احساس رضایت. ، در چند سال اخیر آنها بهتر از آلمان هستند. پایان مسیر مهاجرت ویژه به ویژه برای دانشجویان و آنها و به ویژه برای ایرانیانی که هر روز گزینه های کمتری از جامعه جهانی در انتخاب مهاجرت دارند، کارساز بود. به استرالیا یا کانادا، این مسیر پایدارتر و کارآمدتر است و آینده روشنی دارد. منتظر آنها خواهد ماند. گروه مهاجرتی ادب متخصص در زمینه فعالیت برای پرونده تحصیل در کانادا و تحصیل در استرالیا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و پرونده های موفق بی شمار برای متقاضیان با کادری مجرب و متخصص و پرونده سازی قوی این مسیر و رویا به واقعیت تبدیل می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد