مهاجرت تحصیلی

مزایای تحصیل در اتریش عبارتند از:

تحصیل در مدرسه اتریش

تحصیل در  اتریش رایگان است. در واقع تحصیل در مدرسه اتریش هیچ هزینه ای ندارد اما اگر در مدرسه خصوصی تحصیل کنید باید بین 12 تا 25 هزار یورو هزینه پرداخت کنید.

تحصیل در مدارس اتریش از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است و برای اخذ ویزای تحصیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اتریش تا سن 17 سالگی نیاز به حمایت مالی در اتریش می باشد.



تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم

بسیاری از مردم اتریش را به دلیل سیستم آموزشی ایده آل، هزینه کم و سطح پیشرفت تحصیلی انتخاب می کنند. دانشگاه های اتریش بر اساس مدرک تحصیلی دانشجو نمی پذیرند و باید در یکی از دانشگاه های ایران پذیرش شوند و سپس به دانشگاه های اتریش منتقل شوند.


بنابراین نمی توانید با مدرک دیپلم در اتریش تحصیل کنید و با مدرک دیپلم وارد مراکز آموزشی اتریش شوید. با ارائه مدرک تحصیلی خود و گذراندن دانشگاه ایرانی می توانید به راحتی در هر دانشگاه اتریش پذیرش بگیرید.


دانشگاه های اتریش دوره های دو ساله و زبان آموزشی آلمانی است.رشته هایی که دانشجویان در ایران پذیرش می شوند باید با رشته هایی که می خواهند در اتریش تحصیل کنند مطابقت داشته باشد.



دوره های آموزشی در دانشگاه های اتریش

جهت ادامه تحصیل در رشته های مرتبط با دانشگاه های هنر اتریش از جمله رشته هایی مانند گرافیک، موسیقی، معماری، اقتصاد، تربیت بدنی، مدیریت آموزشی، روانشناسی، پزشکی، داروسازی، حسابداری و ... شرکت نمایید. در کنکور دارم. برای ورود به این دانشگاه ها و تحصیلات بیشتر، دانستن زبان و تلاش بسیار لازم است.


شرایط پذیرش برای دانشگاه های اتریش

یکی از شرایط ثبت نام اتباع خارجی به عنوان دانشجوی عادی در دوره های تحصیلی اتریش داشتن مدرک A Diploma یا دیپلم دبیرستان می باشد. این می تواند معادل آزمون کارشناسی ارشد برای گواهی تحصیلی اتریش باشد.


الزامات مربوط به تحصیل (مثلاً امتحانات ورودی) باید در کشوری که دیپلم A یا دیپلم دبیرستان در آن صادر شده است تکمیل شود. اگر دوره های تحصیلی در اتریش در کشور شما ارائه نمی شود، این مدرک باید با آن رشته مرتبط باشد. علاوه بر این، متقاضیان باید دانش آلمانی خوبی داشته باشند و در صورت نیاز مورد آزمون قرار خواهند گرفت.یکی از شرایط پذیرش در هر دانشگاه اتریش در هر مقطعی داشتن مدرک دانشگاهی ایرانی در همان مقطع می باشد. رشته های تحصیلی در دانشگاه های اتریش به زبان های انگلیسی و آلمانی ارائه می شود، بنابراین برای ورود به دانشگاه در این کشور، بسته به اینکه در دانشگاه انتخابی خود چه زبانی می خوانید، باید آلمانی یا انگلیسی را بدانید.

حداقل نمره قابل قبول آیلتس برای تحصیل در دانشگاه های اتریش 6.5 و حداقل مدرک معتبر آلمانی برای تحصیل آلمانی در این کشور B2.2 می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد