تحصیل در اسلواکی



مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی اسلواکی
اول از همه فرم ویزا را به درستی پر کنید، هزینه اداری را به درستی مشخص کنید، پاسپورت با اعتبار کافی را در نظر بگیرید، پذیرش نامه از دانشگاه بسیار مهم است، ارائه مدرک توانایی مالی و ارائه بیمه مسافرتی. مدرک زبان باید برای پذیرش ضروری در نظر گرفته شود، اما این گواهی ممکن است پس از اینکه شما برای مدت معینی در کشور زندگی کرده اید نیز صادر شود.

مزایای تحصیل در اسلواکی
دانشگاه های معتبر زیادی در این کشور وجود دارد. ورود به دانشگاه بدون مدرک زبان آسان است. هزینه تحصیل و زندگی در این کشور ارزان است. افراد می توانند از واحدهای تحصیلی خود در سراسر جهان استفاده کنند. در صورت داشتن مدرک زبان رایگان است. زبان

پاسپورت اسلواکی دریافت کنید
پاسپورت اسلواکی بعد از 10 سال صادر می شود اما برای اخذ پاسپورت در این کشور باید سطح درآمد بالایی داشته باشید و به زبان این کشور تسلط داشته باشید.اخذ اقامت اسلواکی
برای اخذ اقامت اسلواکی به طور کلی هفت سال اقامت لازم است و برای اخذ اقامت دائم در این کشور باید حداقل پنج سال در این کشور اقامت داشته باشید.

اخذ ویزای اسلواکی
سوالی که در مورد دریافت ویزای اسلواکی از من پرسیده می شود این است که چقدر طول می کشد. لطفاً توجه داشته باشید که عموماً باید دو ماه قبل از زمان حرکت خود اقدام کنید تا برای تهیه مدارک و مصاحبه خود وقت داشته باشید. ویزای کار اسلواکی برای مدت یک سال صادر می شود، در حالی که ویزای سرمایه گذاری کمتر از دو ماه صادر می شود.

شهرهای دوستدار مهاجرت در اسلواکی
شهر براتیسلاوا مهمترین شهر اسلواکی محسوب می شود و در جنوب غربی این کشور واقع شده است. پرشوف یکی از شهرهای مهاجرپذیر دیگر اسلواکی است که در شرق اسلواکی واقع شده است. این شهر 91650000 نفر جمعیت دارد. نیترا نیز یکی از مهم ترین شهرهای اسلواکی محسوب می شود، اما به طور کلی جمعیت کمی دارد و به ندرت هجوم مهاجری دارد.شرایط ویژه مهاجرت به اسلواکی
ویزای کارآفرینی اسلواکی برای افرادی صادر می شود که علاقه مند به راه اندازی طرح کسب و کار، درآمدزایی و افزودن به بودجه دولتی در این کشور هستند.

مهاجرت توریستی به اسلواکی
ویزای اسلواکی نیاز به اجازه اقامت موقت از تاریخ حداکثر 90 روزه در یک دوره متغیر 180 روزه دارد و برای تمدید آن باید با مقامات مهاجرت اسلواکی تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای اسلواکی
1- اصل گذرنامه متقاضی (با تاریخ انقضا و حداقل 2 صفحه خالی)

۲- دو قطعه عکس گذرنامه رنگی شخصی ۴*۳

3- کارت ملی و شناسنامه متقاضی و کپی صفحات آن

4- برای ویزای توریستی اسلواکی باید درخواست بدهید

5- برای اثبات صلاحیت مالی خود باید گواهی صلاحیت مالی و صورت حساب بانکی ارائه دهید

6- در صورت نیاز به اثبات مالکیت

7- اصل بیمه مسافرتی و کپی الزامی است

8- به اصل و کپی بلیط هواپیمای رزرو شده به همراه تاریخ و شماره پرواز نیاز دارید.

مهاجرت به اسلواکی از طریق موبایل
یکی از راه های ورود به اسلواکی همراهی است که باید برای تحصیل یا کار وارد اسلواکی شوید و بعد از مدتی همسر و فرزندان خود را بیاورید.مهاجران کار اسلواکی
اسلواکی بازار کار نسبتا کمی دارد و نرخ بیکاری بالایی دارد، اما در هر صورت، اگر بتوانید در این کشور کارآفرین شوید، فرصت های بیشتری نسبت به کسانی که به دنبال کار در این کشور هستند، خواهید داشت. از طریق کارفرمای شما

بر اساس این ارزیابی، اسلواکی یکی از کشورهایی است که برای کار نیاز به مجوز دارد. اگر می توانید با کارفرمای خود صحبت کنید، مطمئن شوید که در قرارداد شما به وضوح عنوان شغلی و عنوان شغلی شما ذکر شده است و حقوق شما به طور دقیق ارزیابی می شود. ویزای کار اسلواکی در ابتدا به مدت 6 ماه صادر می شود و تا 2 سال قابل تمدید است. پس از 2-5 سال زندگی و کار در این کشور شرایط اقامت دائم و شهروندی ارائه می شود.

مجوز کار در اسلواکی به مدت دو سال معتبر است و در طی آن باید مهارت های خود را ارتقا دهید. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کار به اسلواکی عبارتند از: داشتن پاسپورت معتبر الزامی استسوابق کیفری افراد (در صورت وجود) نیاز به ارزیابی دارد گواهی پزشکی و مدرکی مبنی بر عاری بودن متقاضیان از بیماری های واگیر الزامی است افراد باید پرونده مالیاتی دقیق داشته باشند بیمه سلامت باید اثبات شود.

مهاجرت اسلواکی
اسلواکی به عنوان یکی از کشورهای سنتی در جهان در نظر گرفته می شود که از نظر فرهنگی بسیار غنی بوده و برای قرن ها مورد قدردانی قرار گرفته است.

راه های زیادی برای مهاجرت به اسلواکی وجود دارد اما به طور کلی بیشتر از همه به چشم می خورد رشد مهاجرت در این کشور است اکثر کسانی که انتخاب می کنند باید به عنوان پناهنده وارد این کشور شوند در این زمینه دسته بندی های مختلفی وجود دارد.

در نظر داشته باشید که امروزه وضعیت مهاجرت به اسلواکی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است و همانطور که ارزیابی نشان می دهد حجم مهاجرت به اسلواکی حدود 10 درصد افزایش یافته است.دولت اسلواکی افرادی را که برای مقاصد سرمایه گذاری وارد این کشور می شوند بهتر از گذشته اعلام می کند و واضح است که دولت به سرمایه گذاران خارجی نیاز دارد.

شایان ذکر است که در فرآیند مهاجرت به اسلواکی مشخص شده است که افراد این کشور نیز می توانند روی اسلواکی برای راه اندازی یک مسیر تجاری دقیق حساب کنند. ساکنان اسلواکی نیز برای دوره های استخدامی در اسلواکی در نظر گرفته می شوند. توجه داشته باشید که برای مهاجرت به این کشور باید اثبات کنید که از نظر قانونی دارای سابقه کیفری تمیز و سرمایه مالی بالا هستید و باید در نظر داشته باشید که با توجه به شرایط خاص خود می توانید از عهده هزینه ها برآیید. در این کشور زندگی می کنند

روز به روز نرخ مهاجرت به اسلواکی در حال افزایش است و این کشور در زمینه مهاجرت بسیار خوب عمل می کند. مجوز کسب و کار موقت به شما امکان می دهد به مدت 3 سال در اسلواکی زندگی کنید، به علاوه یک دوره اضافی تا 3 سال در نظر گرفته می شود که آن را 6 سال می کند. لطفاً توجه داشته باشید که اسلواکی یکی از آن کشورهاست که از نظر سیاسی بسیار موفق است، آخرین ارزیابی از این کشور مانند سایر نقاط جهان از نظر آموزش در رتبه بالایی قرار دارد.مهاجرت پناهندگان به اسلواکی
پناهندگی در اسلواکی روشی غیرقانونی تلقی می شود و به طور کلی روند رسیدگی به درخواست پناهندگی در این کشور بسیار تغییر کرده است و اسلواکی در مورد پناهندگی بسیار ضعیف است و عموماً پناهندگان بسیار ضعیف هستند و در لیست بسیاری از کشورها قرار دارد. متقاضیانی که از طریق اسلواکی به دنبال پناهندگی به اسلواکی هستند. آنها باید در ابتدای ورود خود تحت بازرسی دولتی و مهاجرت قرار گیرند که به عنوان بازرسی اولیه شناخته می شود. پرونده ها در نظر گرفته می شوند. در پرونده باید دقیقاً مشخص شود که هدف از انتخاب روش پناهندگی چیست. توجه داشته باشید که این روش به طور کلی مستلزم آن است که دلیل درخواست پناهندگی مشخص باشد.

اطلاعات عمومی در مورد اسلواکی
دولت اسلواکی بهتر از قبل اعلام کرده است که چه کسانی با هدف سرمایه گذاری وارد خاک این کشور می شوند و واضح است که دولت به سرمایه گذاران خارجی نیاز دارد. گفتنی است در فرآیند پذیرش مهاجر در اسلواکی تصمیم بر این شد که مردم این کشور نیز بتوانند روی اسلواکی برای راه اندازی مسیرهای تجاری دقیق حساب کنند.

تعداد مهاجرانی که اسلواکی را برای کار انتخاب می کنند در سال های اخیر افزایش یافته است و در واقع این کشور افراد زیادی دارد که علاقه زیادی به انجام کارهای خوب دارند و شرکت های نوپا در اسلواکی بسیار برجسته هستند. آمارهای این بخش شامل رشد بیش از 23 درصدی است. تعداد مهاجرانی که برای ثبت شرکت در اسلواکی انتخاب می کنند نسبت به قبل بیشتر شده است.

ورود به صنعت مرتبط با فناوری اطلاعات در این کشور بسیار گسترده است و اگر بتوانید در زمینه برنامه نویسی شهرت خوبی کسب کنید، می توانید نتایج خوبی کسب کنید. اسلواکی به طور معمول در زمینه چاپ و صنایع وابسته پیشرفت می کند و واضح است که این کشور توانایی اتخاذ ساختار دقیق و اصولی در زمینه چاپ را دارد.مهاجرت کارآفرینی یکی دیگر از موارد رایج رایج این روزها است. اگر می خواهید مسیر دقیق کارآفرینی را دنبال کنید، باید بتوانید دسته بندی های خاصی را دنبال کنید. من به یک برنامه کاری دقیق و ایده نیاز دارم. شما باید بتوانید توجیه مالی شغل مورد نظر خود را در نظر بگیرید. ویزای سرمایه گذاری اسلواکی به شما اجازه یک سال اقامت در این کشور را می دهد.

در این دوره یک ساله شرکت باید فعال باشد و مالیات سالانه پرداخت شود. هزینه اقامت در اسلواکی از نظر سرمایه گذاری بیشتر از سایر شرایط است. فرد می تواند هر سال شرکت خود را تمدید کند و پس از پنج سال با پرداخت مالیات می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

برای ثبت شرکت در این کشور باید حداقل 20-25000 یورو بپردازید.

مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل
اسلواکی از معدود کشورهایی است که تحصیل در آن ارزان است و به طور کلی بسیاری از دانشگاه های این کشور دولتی و رایگان هستند. دانشگاه های اسلواکی برای پذیرش نیازی به مدرک زبان ندارند و نیازی به آزمون ندارند.دانشگاه های اسلواکی در اروپا رتبه بالایی دارند و این گزینه را می توان در رشته های پزشکی و دندانپزشکی نیز یافت، با اساتیدی که مایل به تدریس به زبان انگلیسی حتی در دوره های تخصصی هستند. به طور متوسط، آموزش زبان اسلواکی برای دانشجویان در دانشگاه های دولتی رایگان است، اما دانشجویان باید قبل از ثبت نام در دانشگاه، دوره زبان اسلواکی را بگذرانند. این دوره ها اغلب رایگان هستند و هزینه سالانه یادگیری زبان در اسلواکی 6000 تا 7000 VIA است.

هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در اسلواکی در صورت انتخاب رشته های پزشکی و دندانپزشکی بین 8000 تا 11000 یورو در سال است. تحصیل در سایر رشته ها به طور متوسط ​​بین 3000 تا 5000 یورو برای شما هزینه دارد. این هزینه ها شامل هزینه های زندگی، هزینه مسکن و بیمه اجباری می شود. برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در اسلواکی، باید مدرک دیپلم داشته باشید و بین 18 تا 24 سال سن داشته باشید.

همچنین برای کسانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، سن ترجیحی باید زیر 30 سال باشد و برای دکتری در این کشور محدودیت سنی وجود دارد.دوره لیسانس در اسلواکی 3 تا 4 سال، مدرک کارشناسی ارشد از 1 تا 2 سال و دکترا از 3 تا 4 سال طول می کشد. دانشجویان اسلواکی می توانند به صورت پاره وقت کار کنند. در مقطع کارشناسی، ساعات هدف 10 ساعت در هفته است.

مقاطع کارشناسی ارشد 20 ساعت در هفته و دکترا 30 ساعت در هفته مجاز هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد