مهاجرت به سپانیا

مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا یکی از مقاصد ترجیحی برای گردشگران از سراسر جهان و کسانی است که می خواهند زندگی جدیدی را در کشوری جدید شروع کنند. بنابراین می توان راه های مختلفی را برای مهاجرت به اسپانیا در نظر گرفت تا با توجه به شرایط هر فرد اقدام کرد.


چه نوع افرادی شانس مهاجرت به اسپانیا را دارند آیا برای مهاجرت به اسپانیا نیاز به مدرک زبان دارم؟ اخذ اقامت اسپانیا چند سال طول می کشد؟ شرایط شما چیست؟ برای انتخاب بهترین راه مهاجرت با ما همراه باشید.



شرایط ورود به اسپانیا

شرایط مهاجرت به اسپانیا به روش انتخابی و شرایط فردی بستگی دارد. افرادی که دارای سن، تحصیلات، سابقه کار، مدرک زبان و سرمایه مورد نیاز هستند می توانند برای اشتغال، تحصیل، سرمایه گذاری، منابع مالی، خرید املاک، ازدواج، زایمان و غیره وارد اسپانیا شوند. و تبعید


هر ساله بسیاری از مهاجران اسپانیا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند. با توجه به رکود اقتصادی در کشورهای اروپایی به ویژه اسپانیا، این کشور از گذشته تا به امروز توجه ویژه ای به مهاجرت داشته است.این روند مهاجرت در اسپانیا باعث بهبود سطح اقتصادی این کشور می شود.


مهمترین اصل در امور مهاجرت، اعتماد و دسته بندی های اعتماد در تمامی مراحل فرآیندهای مختلف است. موسسه آریاناپارس با استفاده از چندین وکلای دادگستری ایران با سابقه بسیار درخشان، شرایط را برای ایجاد بستر اعتماد و آرامش برای متقاضیان مهاجرت به اسپانیا فراهم کرده است.



از طریق کار به اسپانیا مهاجرت کنید

بسته به ملیت خود، برای زندگی و کار قانونی در اسپانیا به ویزای کار اسپانیا نیاز دارید. انواع مختلفی از مجوزهای کار در اسپانیا بسته به موقعیت شغلی وجود دارد. قانون مهاجرت اسپانیا تصریح می کند که فقط کارفرمایان می توانند برای مجوز کار اقدام کنند. اگر شغل به عنوان شغل اجباری درج شده باشد یا هیچ نامزد مناسب دیگری از اسپانیا یا اتحادیه اروپا وجود نداشته باشد، شغل داده خواهد شد. شما می توانید پس از دریافت مجوز کار که همراه با اجازه اقامت شما است، از طریق کار به اسپانیا مهاجرت کنید.


آژانس های کاریابی، سایت های کاریابی یکی از راه های اصلی کاریابی در اسپانیا هستند.متقاضیان می توانند با ایجاد و تنظیم رزومه خود متناسب با شغل خود، برای فرصت های زیادی که وجود دارد درخواست دهند.


محل استخدام

expatica

SEPE

iAgora.com

محیط زیست

رویکرد استخدام

افراد استعدادیابی

تکنو امپریو

Xpatjobs

ویزای کاری یک ساله واجد شرایط و قابل تمدید در صورتی صادر می شود که شرایط لازم را داشته باشید و سابقه کیفری نداشته باشید. طبق مقررات اتحادیه اروپا، تمدید این ویزا برای 3-4 سال به فرد اجازه اقامت دائم می دهد. این قانون در مورد همسران و همراهان از جمله فرزندان زیر 18 سال اعمال می شود.


مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

ویزای دانشجویی رایج ترین روش مهاجرت به اسپانیا از طریق تصیل  است. افراد زیادی از سراسر جهان برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های اسپانیا اقدام می کنند. ویزای تحصیلی اسپانیا کم خطرترین راه مهاجرت به اسپانیا محسوب می شود.


دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های اسپانیا باید شهریه بپردازند. متوسط ​​هزینه تحصیل در اسپانیا بین 2000 تا 5000 یورو در سال است که در مقایسه با کشورهایی مانند سوئد، انگلستان و هلند بسیار مقرون به صرفه است.برای پذیرش در یک دانشگاه اسپانیایی، دانشجویان باید مدرکی مبنی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت زبان ارائه دهند. دوره های کارشناسی به زبان اسپانیایی ارائه می شود و دانشجویان با مدرک زبان انگلیسی می توانند برای دوره های کارشناسی ارشد و دکترا درخواست دهند.


روش تحصیل بهانه ای برای اخذ اقامت اسپانیا می باشد که افراد می توانند برای تحصیل در دانشگاه های این کشور اقدام کنند و پس از تحصیل کار پیدا کنند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنند افزایش می یابد. طبق قوانین اتحادیه اروپا، اقامت پس از 3 سال کار، پرداخت مالیات و عدم سابقه کیفری به پایان می رسد.



مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی علاقه مند به مهاجرت به اسپانیا می توانند برای برنامه ویزای طلایی درخواست دهند که به آنها اجازه می دهد اقامت دائم را دریافت کنند. طرح ویزای طلایی برای سرمایه گذاران خارجی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا که علاقه مند به سرمایه گذاری قابل توجه در اقتصاد اسپانیا هستند در دسترس است.


برای ورود به اسپانیا تحت برنامه ویزای طلایی، باید حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشید:سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون یورو. شما باید در خرید اوراق قرضه مورد تایید دولت سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری 1 میلیون یورویی در خرید سهام مورد تایید دولت در یک شرکت اسپانیایی.

سرمایه گذاری در املاک نیز مجاز است (حداقل قیمت دارایی 500000 یورو تعیین شده است).

برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، ملک باید حداقل 90 روز قبل از درخواست برای ویزای طلایی خریداری شود.

طرح ویزای طلایی یکی از سریع ترین راه ها برای مهاجرت به اسپانیا است، اما توجه به این نکته ضروری است که شرایط غیر سرمایه گذاری باید رعایت شود. از جمله این موارد می توان به نداشتن سابقه کیفری و گذراندن معاینه پزشکی اشاره کرد.


مهاجرت به اسپانیا از طریق قانون سرمایه گذاری سریع ترین راه برای اخذ اقامت در نظر گرفته می شود. به این ترتیب افراد می توانند این اجازه اقامت را در مدت دو سال دریافت کنند. بر اساس طرح سرمایه گذاری، افراد متاهل حق دارند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را همراهی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد