مهاجرت به اسپانیا


مهاجرت به اسپانیا

مروری بر اسپانیا

مانند هر کشور دیگری، راه های مختلفی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد.

اگر پدر و مادر شما اسپانیایی باشند یا اگر با فردی که شهروند اسپانیایی است ازدواج کنید، می توانید تابعیت اسپانیا را دریافت کنید.


تحصیل، سرمایه گذاری، کار، خرید املاک و مستغلات و موارد دیگر در اسپانیا. این یکی از راه های مهم مهاجرت به اسپانیا می باشد. ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم، اما تبعید یک راه است!


هزینه زندگی و تحصیل در اسپانیا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی نسبتاً پایین است و افراد زیادی علاقه مند به مهاجرت به اسپانیا هستند.تحصیل در خارج از کشور اسپانیا

تحصیل در اسپانیا در بین دانشجویان بسیار محبوب است. کسانی که می خواهند بعد از مهاجرت به اسپانیا به تحصیل زبان اسپانیایی بپردازند، نیازی به پرداخت شهریه ندارند.

دانش آموزان می توانند برای بهبود زبان خود در کلاس های اسپانیایی شرکت کنند و سپس در کلاس های دانشگاه شرکت کنند. برای گذراندن دوره زبان اسپانیایی به مدت یک سال یا یک سال و نیم باید هزینه پرداخت کنید. این هزینه تقریباً 4000 تا 7000 یورو است.


پذیرش در دانشگاه های اسپانیا بر اساس نمره کسب شده مشخص می شود که این نمره نیز معتبر است. به طور کلی، نمره شما تعیین کننده حوزه هایی است که می توانید مطالعه کنید.


همچنین می توانید زبان انگلیسی را در اسپانیا در یک دانشگاه خصوصی مطالعه کنید. برای انجام این کار، نمره آیلتس شما باید در سطح مورد نظر باشد.

دانشجویان در اسپانیا می توانند همزمان تحصیل و کار کنند و سپس تا یک سال در اسپانیا بمانند و به دنبال کار بگردند.


سرمایه گذاری در اسپانیا

شما می توانید از طریق سرمایه گذاری خود به اسپانیا مهاجرت کنید.با انجام مراحل لازم می توانید ویزای طلایی اسپانیا را دریافت کنید.

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در این کشور خرید ملک با هزینه ای در حدود 500000 یورو است. اگر اینگونه رفتار کنید، به راحتی می توانید در تمام کشورهای شینگن فعالیت کنید. با این روش کودکان زیر 18 سال نیز اقامت می گیرند.راه های زیادی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد: سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج. اسپانیا حدود 46 میلیون نفر جمعیت دارد و در قاره اروپا واقع شده است.


بسیاری از دانشجویان اسپانیا را به عنوان کشوری برای تحصیل و زندگی انتخاب می کنند. هزینه معقول زندگی دانشجویی یکی از دلایل مهم تحصیل در اسپانیا است.

گروه دیگری که تمرکز ویژه ای روی اسپانیا دارند، سرمایه گذاران هستند. برنامه های مختلف کارآفرینی و تجاری دلیل این روند است.


علاوه بر این راه های دیگری نیز برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد.



یکی دیگر از راه های مقرون به صرفه برای ورود به اسپانیا

منابع مالی یا خود حمایتی راه دیگری برای مهاجرت به اسپانیا است. این نیاز به یک حساب بانکی 30000 یورویی دارد که به هر یک از اعضای خانواده اضافه می شود.

علاوه بر این از نظر درآمد و دارایی قابل قبول ماهانه نیاز دارد. به فرم برسید.


اگر از این طریق اجازه اقامت دریافت کنید، شما و تمام خانواده تان باید شش ماه در آنجا بمانید. اجازه اقامت موقت یک ساله صادر می شود و پس از آن مجوز اقامت برای دو سال دیگر تمدید می شود. پس از آن می توانید اقامت دائم دریافت کنید. در نهایت بعد از 10 سال می توانید برای شهروندی اقدام کنید.


نکته ای که در مورد مهاجرت به اسپانیا باید بدانید این است که اخذ اقامت از این طریق از طریق یک مقام رسمی انجام می شود و باید از خطرات آن آگاه باشید.نحوه مهاجرت به اسپانیا

کار در اسپانیا

اگر می خواهید مهاجرت کاری به اسپانیا را انتخاب کنید، به دعوتنامه یک شرکت، موسسه، یعنی دعوت نامه کار از یک موسسه اسپانیایی نیاز دارید. البته این کافی نیست! شما همچنین به مجوز کار در اسپانیا نیاز خواهید داشت.


برای دریافت این مجوز لازم نیست کاری انجام دهید، اما این کار توسط کارفرمای شما انجام و ادامه خواهد یافت.

افرادی که از کشورهای اروپایی و کشورهای شینگن می خواهند در اسپانیا کار کنند نیازی به دریافت این مجوز ندارند. این افراد تا سه ماه طول می کشند تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. پس از آن، باید مجوز کار دریافت کنید.


پس از مهاجرت کاری به اسپانیا، هموطنان ما باید ابتدا رزومه خود را به آژانس کاریابی این کشور ارسال کرده و منتظر بمانند، در صورتی که رزومه شما بررسی شده و کارفرما به شما نیاز داشته باشد، می توانند برای شما پیشنهاد شغلی صادر کنند و ویزا دریافت کنند.

در بین همه مشاغل، برخی از مشاغل در اسپانیا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و به نیروی کار بیشتری نیاز دارند، مانند بخش پوشاک و مخابرات.


تولد و اقامت در اسپانیا

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا اخذ تابعیت اسپانیا از طریق تولد در این کشور می باشد.در مسئله تولد، ملت یا به خون عمل می کند، یا به خاک عمل می کند.

قانون خون این است که نوزادان تابعیت کشوری را دریافت می کنند که والدین آنها شهروند آن کشور هستند، صرف نظر از اینکه کجا متولد شده اند.

طبق قوانین زمین، نوزادان تابعیت کشوری را که در آن متولد شده اند به دست می آورند. اسپانیا در این زمینه از قانون خون پیروی می کند. نوزادانی که در اسپانیا متولد می شوند، می توانند پس از یک سال تابعیت دریافت کنند، اگر شما یک والدین خارجی باشید. البته خود والدین شامل این تابعیت نمی شوند.


ازدواج و ورود به اسپانیا

اگر با یک اسپانیایی ازدواج کنید می توانید در این کشور اقامت بگیرید. این ساده ترین راه برای مهاجرت به اسپانیا است که البته باید شرایط لازم را داشته باشید.

ازدواج شما باید رسمی و قانونی و دارای مدارک کافی برای اثبات آن باشد. فردی که شهروند اسپانیا است ابتدا باید دارایی داشته باشد و ثانیاً درآمد ماهانه کافی داشته باشد. شما می توانید بعد از 3 سال پس از ازدواج به خانه بروید.

بسیاری از مردم سعی می کنند از طریق ازدواج های ساختگی وارد اسپانیا و کشورهای دیگر شوند. همه کشورها قوانین سختگیرانه ای در این زمینه دارند و برای متخلفان جریمه در نظر گرفته می شود.پناهندگی بدترین راه برای مهاجرت به اسپانیا است

این روش در واقع یک راه خطرناک و نامناسب برای مهاجرت به اسپانیا است. پناهندگان افرادی هستند که به دلایل مختلف قادر به زندگی در کشور خود نیستند و در خطر واقعی قرار دارند.

برای استفاده از این روش افراد از مسیرهای خطرناک وارد اسپانیا شده و خود را به پلیس گزارش می دهند. دادگاه برای احراز وضعیت این افراد تشکیل می شود. اگر دلیلی قانع کننده برای دادگاه وجود داشته باشد، می تواند به عنوان پناهنده پذیرفته شود.


آیا زندگی در اسپانیا گران است؟

البته برای مهاجرت به اسپانیا یا هر کشور دیگری ابتدا باید از وضعیت هزینه و درآمد آن کشور مطلع شوید. در بین کشورهای اروپایی می توان گفت که هزینه زندگی در اسپانیا در سطح متوسطی است. این هزینه ها اجاره و هزینه های عادی زندگی است. به عنوان مثال، هزینه زندگی در اسپانیا به طور قابل توجهی کمتر از کانادا است.

مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا شهری گران قیمت محسوب می شود. از سوی دیگر، والنسیا، یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان، ارزان ترین شهر اسپانیا است. بنابراین، همچنین مهم است که در کجا می خواهید در اسپانیا زندگی کنید.چه هزینه هایی باید بپردازم؟

برای مهاجرت به اسپانیا باید هزینه پرداخت کنید. این هزینه ها بسته به روش مهاجرتی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. برخی از هزینه ها برای همه روش های مهاجرت به اسپانیا یکسان است. این هزینه ها عبارتند از:

هزینه های ترجمه اسناد، هزینه های مربوط به کار، هزینه های مربوط به بیمه و هزینه های مربوط به ویزا.


چرا اسپانیا را انتخاب کنید؟

وقتی صحبت از هزینه زندگی می شود، نسبت به بسیاری از کشورها ارزان تر در نظر گرفته می شود.

در سطح بین المللی از نظر درمان و بیمه موقعیت خوبی دارد.

این منطقه میزان جرم و جنایت پایینی دارد و بسیار امن است.

برنامه های مختلفی برای سرمایه گذاران وجود دارد.

آب و هوای آن مساعد و مشابه آب و هوای ایران است. خیلی ها به این موضوع اهمیت می دهند.

ساده ترین راه برای مهاجرت به اسپانیا چیست؟

بسته به موقعیت شما، ساده ترین روش برای شما با بقیه متفاوت خواهد بود. آیا شما در سن مناسب هستید و سابقه علمی قوی دارید در این صورت ویزای دانشجویی بهترین گزینه است. آیا شما یک متخصص با توانایی تجربی و علمی بالا هستید؟ اگر چنین است، برای کار به اسپانیا مهاجرت کنید.سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق خزانه اسپانیا نیز برای کسانی که توانایی مالی دارند مناسب است. می توانید با کارشناس تور ویزا مشورت کنید و با کمک یک وکیل متخصص بهترین راه مهاجرت به اسپانیا را انتخاب و درخواست دهید. داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه بسیار مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد